Var dere enige om babyens navn?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
Ja! Vi hadde tre navn vi ville bruke og endte med at vi ikke klarte å bestemme oss, så storesøster valgte en av dem og da ble det det navnet :) angrer ikke et sekund :)
 
Måtte komme med ett navn mannen likte, og han er litt vanskelig så når jeg hadde kommer med nok "tullenavn" serverte jeg de fine, og da ble det letter å få det navnet jeg ville ha ;)
 
Jepp, det var ikke noe diskusjon.
 
Nåde ja og nei. Vi var enige om det navnet hun fikk til slutt da
 
Ja egentlig :) Mannen kom med et par rare forslag som Karl Johan og Ådemar, men tror det var mest på gjørs :p

Vi var enig om både jente og gatenavn et helt år før testen var positiv :)
 
Hadde ei lang lista med navn, men blei ikkje diskutert før ette han blei født. Merka meg at mannen heila tio kom tebake t et navn, så då blei da da :)
 
Vi leter etter det samme navnet ,og kicker på samme tingene. Så dt er ikke vanskelig og bli enig. Men og finne noe i det hele tatt er ikke lett. Nå tror jeg vi er i mål. Men baby må selvsagt få sagt sitt i saken før det spikres fast. :)
 
Tja, vi var helt enige om et guttenavn og et jentenavn før jeg ble gravid. Og det var faktisk mannen som kom med begge navnene. Jentenavnet falt jeg helt for og guttenavnet syntes jeg passes så fint med jentenavnet at jeg liksom godtok det og. Men da det viste seg å ligge en gutt inni magen, så måtte jeg plutselig forholde meg til guttenavnet alene og på ordentlig og jeg ble veldig usikker. Jeg prøvde komme på andre navn, men fant ingen jeg likte selv en gang! Og så vokste navnet seg på meg og nå kunne han ikke hett noe annet! ❤️ Perfekt på han ble det!
 
Ja. Mannen sitt forslag og jeg brukte litt tid på det, men det vokste på meg og vi var 100% enig da vi så han første gang :)
 
Det var en del fram og tilbake og vi var ikke helt enige på alle navn. Det var til slutt mannen min sitt forslag vi brukte, det vi egentlig hadde tenkt å bruke passet liksom ikke. Men jeg hadde mange navn som mannen syns var helt latterlige og helt feil :p Jeg syns alle hans var kjedelige :p Bortsett fra det vi valgte :)
 
Ja, vi var enige om det første navnet ganske tidlig, men da jeg skjønte hvor vanlig det var fikk jeg litt kalde føtter, men da var det liksom bestemt og nå er jeg veldig fornøyd for det var et navn som jeg hadde "på lista" da jeg var 16.

Så har hun to navn siden mannen er svensk (de har alltid masse navn :p) og navn nummer to er hans favorittnavn, men det brukes ikke i det daglige og det er vi enige om.
 
Vi var ikke helt enige om de vi hadde fra starten av, men ble enige tilslutt! to dager etter han kom var vi enige og fortalte det på 4.dagen :)
 
Ja :) Mannen sitt forslag, og jeg falt for det!
Etternavn, derimot...
 
Ja :)
 
Back
Topp