Var denne graviditeten planlagt?

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Ja, det er egentlig det jeg lurer på[:D]

Veldig planlagt her

veldig planlagt her også, men hadde aldri trodd det skulle skje

Var veldig planlagt her også, men hadde vel trodd at vi skulle prøve litt lengre[8D] Ble jo gravid med en gang[:D] Så jeg sliter med å skjønne at jeg faktisk er gravid[8D]

både ja og nei...
har forsøkt i over et år..
og skulle ha en pause no..

men svarer ja jeg... :D

svarer nei[8D][8D]
jeg har hatt lyst på, men ikke sambo, men vi har ikke akkuart vært forsiktige heller[8D][8D]

Veldig planlagt!![;)]

ORIGINAL: Curl

ja

Ja[:D] Prøvd siden Januar, å jeg hadde begynt å gi opp. Men så kom ikke mensen[:D][:D][:D][:D]

Både ja og nei..
Vi har alltid hatt lyst på 3 barn.. Tenkte å begynne å prøve i sommer.. Men er veldig takknemmelig for at vi ikke sliter med å bli gravide.. Synes veldig synd på dere som har prøvd måned etter måned.. Klarer ikke engang å sette meg inn i skuffelsen ved å ikke bli gravid når en ønsker det..

Ja, klaffa på femte pp [:)]

Nja. Var vel planlagt. Men vi tenkte, vi tar det som det kommer=P. Hadde egentlig tenkt til å begynne på pilla etter ikm, hvis det ikke ble noe denne gang=p

her ønska vi oss en baby til rundt mai 2011, så da tenkte vi at vi burde begynne å prøve. Slutta på pilla ved juletider, og har vert veldig forsiktige. Når vi bestemte oss for å begynne å prøve, skjedde det på første forsøk:) Så den er vel ganske planlagt ja [:D]

Ja, veldig! [:D]

ORIGINAL: maltesers

svarer nei[8D][8D]
jeg har hatt lyst på, men ikke sambo, men vi har ikke akkuart vært forsiktige heller[8D][8D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Veldig planlagt her

Her og, veldig ønsket! [:)]

Back
Topp