Var barnehagefotografering i dag :) Og Halloween i morgen :)

Trone

Gotta love ebay
VIP
Aner ikke hvor lenge det er til vi får bildene da, men.. Noe og glede seg til i alle fall, he he!!

Og i morgen er det Halloweenfest i barnehagen! :) Har kjøpt Ole-Brum drakt til gullet. Han elsker den figuren, så den kommer nok til å falle i smak, håper jeg! :) :) 
 
Sååå gøy :) Vi fikk bildene for en liten stund siden og tiden renner ut for hva man skal velge :( synes det er så vanskelig.. hele pakken koster 1050,- da får en 11 ark med bilder.. men jeg trenger jo ikke alle de bildene :( det er 3 store portrett og ett gruppe bilde jeg har lyst på.. men så tenker jeg at jeg må vel gi vekk noe også :/ 

Håper de får en knall fin halloween feiring :) det har de ikke her :( 
 
Håperv i også skal ta bilde...
skulle egentlig ønske de gjorde det før jul :( men ser ikkje slik ut.
 
Beholder ikke alle nei, he he!! Beholder ett stort og ett gruppebilde. Resten ser jeg ikke behov for egentlig altså. Ikke med tanke på at vi har tilgang til fotograf hele veien uansett, he he!!

Har ikke levert i bhagen enda, må bare se noe på tv først, ha ha!! Men han ble veeeeeldig glad når han så kostyme, ha ha ha!!!!!
 
Kose dokke på Haloween feiring :D
vi ser gjerne bilde om du vil vise bort!
 
Jeg vil se bilde av gullet ditt i kostymet sitt. De feirer ikke Halloween i bhg vår, men de har høstfest i dag istedet. Koselig det! Og så må jeg sjekke om de skal ta bilder.
 
Fikk bare tatt ett dårlig kamerabilde, for han hadde ikke tid til å bli tatt bilde av, ha ah!

Men de tar tusenvis av bilder i barnehagen da, så hehe!!

*Legger ut bilde på fb nå jeg* :) 
 
Back
Topp