Var barnefar med på fødselen?

mammantilbebisensin

Gift med forumet
Jeg lurer på om dere hadde med barnefar på fødsel,om han ville selv eller ikke ville,eller dere ikke lot han være med osv....

jepp om han ikke hadde villet så hadde han ikke hatt noe valg[;)]

han var med her ja[:D]

Vet ikke helt hva jeg ska skrive jeg... Barnefar te sønnen min var me sammen me søstra min, men barnefar til jentene min rakk dessverre ikke fødselen.. Han kom inn i rommet rett etter morkaka hadde kommet ut....

Ja det var han!!! Og han ville være med av hele sitt hjerte!! Og det vil han på neste fødsel også [:)]

Han gleder seg veldig til å få oppleve det en gang til..[:)]

Han var med, ikke hadde jeg turt uten heller, (ikke at jeg hadde hatt noe valg selv om da...hehe)[:)]
Han syns det var fælt å se jeg hadde så vondt, men det var verdt det når han fikk se Maja[:D] Under fødselen sa han at det her ville han ikke at jeg skulle gå igjennom en gang til, men bare noen timer senere ville han gjerne ha tre til![:D][;)] Sååå lenge varte den sympatien ja....[8D][;)]

han ville så gjerne..men satt på soning...

Pappaen til de to eldste var med da vi fikk den første, men da vi fikk nr to så rakk han ikke fram, så jeg fødte alene. Mannen min var med da vi fikk lillemor.

Jepp - mannen min var med - god støtte å ha der!
Han var kjempestolt etterpå - fikk med seg mye mer enn han hadde trodd, og klippa navlestrengen gjorde han jo også. Så flink atte[:D] Skal ha han med på neste fødsel også[:D]

ORIGINAL: Ferraribabe

ja han var med men jeg har jo ikke oplevd noe annet keisersnitt så det ble jo litt kunstig på en måte

var aldri innom tanken på at han ikke skulle... tror både meg og han hele tiden så på det som en selvfølge...[8|]

ORIGINAL: Ferraribabe

ja han var med.. stolt som en hane og filma... (bare fra siden, så det vises ingenting av selve fødselen). så fikk han holde vilja mens jeg fødte oda.. så han skal være med på neste når det en gang blir...

hmm hva skal jeg si[8|] faren til Sara ble innlagt på sykehuset med nyrestein natt til den dagen jeg skulle inn for å få igangsatt fødselen.
Så jeg hadde med en venninne, helt fantastisk å ha med, men ett par timer før Sara ble født fikk Martin kommet seg bort til oss og var med når hun ble født. så hadde med venninne som var der hele fødselen, og Martin var med de siste timene[;)]

ok for jeg ville nemlig ikke ha typen der[8|] hadde nok med meg selv....så han satt i tv stua borti gangen også hentet de han da jeg var ferdig.....han hadde ikke så mye imot det heller ,men hvis det blir en neste gang så vil jeg ha han med[:)]

Ja han var med på begge fødslene frivellig[:)][:)]

Back
Topp