Var amming naturlig for deg???

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
For noen er pupp er en seksuell ting og amming kan bli vanskelig. For andre er amming naturlig. Hvordan var det for deg?

Amming var merkelig, men fantastisk. Å ha den nærheten til babyen, å kunne gi babyen dens mest grunnleggende behov, det var stort.

Jeg ammer bare om kvelden nå, og fortsatt er pupp en babyting nå. Jeg synes det er litt ekkelt når sambo begynner å fikle med dem, de er blitt helt aseksuelle.

Helt naturlig for meg. Syns ikke det er så kult når mannen holder på med dem, men det ordner seg når jeg slutter å amme.
Edit: av hygieniske årsaker. ;)

Last edited:
Pupp er mat :D
Amming er veldig naturlig for meg og ikke noe med å sex å gjøre mens jeg ammer.

Helt naturlig. :)

Amming er veldig naturlig for meg, men føler at puppen ikke er seksuell i d hele tatt nå. D er kun for næring.

Falt meg helt naturlig, men var grusomt vondt de første ukene.

Det var veldig rart de første gangene, men det ble fort helt naturlig. Og tro meg, i en seksuell setting er puppene veldig viktige for både meg og ham... Så puppene kan være både til mat og sex, men for vår del har det ene ingenting å gjøre med det andre likevel.

Helt naturlig - mer naturlig enn noe annet jeg noen gang har opplevd.

Helt naturlig for meg...

Litt ubehagelig, jeg liker ikke at noen er borti puppene mine. Men ammet likevel

Heilt naturlig :-)

Helt naturlig og fantastisk. Føler meg så heldig som har hatt mulighet til å oppleve amming som noe enkelt og positivt.

Er helt naturlig for meg. Koser meg mens jeg ammer selv om han nå begynner å dra i puppene og gjerne bite med gomene. Glad det ikke er kommet tenner enda. Jeg er nok mer lei meg fordi jeg ikke får fullammet og delammer derfor.

Back
Topp