Vanvittige drømmer og dårlig søvn

Førstespire123

Forelsket i forumet
MayDay2021
Hei alle sammen!
Flere som har helt ville drømmer for tiden? Jeg er 4+2(tror jeg, litt usikker men sist mens var 10/8) og den siste uka har jeg drømt en hel masse rare ting, samt at jeg våkner opp annen hver time av at jeg holder hånda på magen:joyful: Har vært så sliten av å våkne så ofte at når klokka viser 0500 så står jeg opp. Blir et langt svangerskap om dette skal fortsette :p Slutta på dagen med røyk når jeg fikk positiv test, så kan jo være det som er årsaken også?
 
Det kommer ikke til å gi seg med det første :hilarious: Jeg er 6+6 idag og i natt drømte jeg at jeg og ei venninne var å vei til Sverige men det vi hørte en ugle satt fast inne i et hus vi måtte klatre opp til 20 etasje så viste det seg at det var et tre men det var greit for jeg skulle vaske smykkene mine som car der ope så måtte jeg hoppe ned og dra på stranda for å viste mamma det nye data systemet på jobb :woot: Men utrolig koselig å våkne med hånda på magen da ❤

Så ja bare gled deg :laughing021
 
Jeg startet å få helt ville og film aktige drømmer fra før positiv test. Har det fortsatt (er 7+0 i dag). Så eh ja. Føler meg helt utslitt :hilarious:
Fra erfaring før tror jeg det går over, eller blir roligere når hormonene stabiliserer seg litt mer :)
 
jeg har også mange rare drømmer, sover dårlig og våkner ofte.. er 4+2 idag og har hatt det en ukes tid allerede..
 
Vanskelig å si om det er pga graviditeten eller røykslutt. Jeg har sluttet å snuse begge ganger jeg har vært gravid og hatt samme greia! Har gradvis bedret seg også komt tilbake ut i svangerskapet :)
 
Drømmer svært mye rart jeg også..Begynte vel rundt 7 dpo om jeg ikke husker feil. Og våkner av meg selv i 6-7 tiden. Jeg som helt fint kan sove i et døgn dersom vekkeklokken ikke er satt på:bored:
 
Helt vanvittige drømmer her også...helt utslitt når jeg våkner! Samme når jeg sover på dagtid :hilarious:
 
"Godt" å høre jeg ikke er alene! I natt drømte jeg at faren min sendte snap om at dama hans var gravid i 5-6 mnd! Jeg ble skikkelig sur, for vi hadde jo ikke avslørt vår nyhet enda og følte de stjal den:laughing002
 
Her er også drømmene helt syke, og så virkelighetstro, sliter med å forstå noe som helst når jeg våkner :hilarious:
 
Helt syke drømmer jeg også , drømte jeg var på ultralyd og legen så oi !! Her var det folksomt .. var ikke snakk om 2-3 men 7-8 stk , aldri våknet så redd før :joyful::laughing021
 
Ikke noe spesielle drømmer her, men det hadde jeg heller ikke sist ☺️
 
Back
Topp