Vanskeligere etter keisersnitt?

Førstegang2023

Flørter med forumet
Hei, er det noen som syntes eller har opplevd at det er vanskeligere å bli gravid etter keisersnitt?
Kan jo bare være tilfeldig, men er 1 år siden jeg tok keisersnitt og har prøvd nå i 4 mnd uten å få en positiv test, er ikke lange pp, skulle så gjerne ha fått en positiv snart. :sorry:

Hei, er det noen som syntes eller har opplevd at det er vanskeligere å bli gravid etter keisersnitt?
Kan jo bare være tilfeldig, men er 1 år siden jeg tok keisersnitt og har prøvd nå i 4 mnd uten å få en positiv test, er ikke lange pp, skulle så gjerne ha fått en positiv snart. :sorry:
Ble gravid 6,5 måned etter akutt keisersnitt, så har ikke opplevd det nei. Nå er det helt normalt at det tar opptil 12 måneder å bli gravid, uavhengig av tidligere fødselsmetode. Så om du "bare" har forsøkt i 4 måneder, trenger du ikke bli bekymret :Heartred

Forstår selvsagt at det er kjempe frustrerende og leit når det tar lenger tid enn hva en så for seg. Krysser fingrene for at spiren sitter snart!

Ja! Første satt på 1PP, men andremann lot vente på seg. Etter 7pp’er så fikk jeg egglederskylling hos gyn og da satt den på første :) jeg hadde dog en infeksjon i etterkant, så hun lurte på om det kunne gjøre at egglederne ikke fungerte optimalt.

Back
Topp