vanskelig..

LilleMor26

Betatt av forumet
Septembergull'17
Hei.. e ny her inne.. fant ut idag at eg e gravid.. har en sønn på 3 år fra før av. ikke sammen m barnefar..
Etter min beregning på nett så e eg 5 uke og 5 daga på vei..
Abort e ikke en løsning for mæ.. har operert bort dn ene eggledern min i sommer pga graviditet utenfor livmoren..
mn problemet mitt er:
Eg har en type som eg har vært på og av m i 2 år no..
hn bor 4 tima unna mæ og hn jobbe masse. sees anna kvær måned ca..
så vi har rota ilag m andre og sånt sia vi ikk har nåkka særiøst på gang..
oxo har eg vært en del på besøk hos min bestekompis og sånt..
og no vise d sæ at eg e gravid..
etter min beregning så e d kompisn min sin mn man veit jo aldri m sin egen kropp sia eg ikk har regelmessig mens og at dn sjeldent e i rute..
ny typen veit at eg e gravid mn har ikk sagt meir til hn..og hn vil at d ska være vi to resten av livet øg d har eg slått mæ te ro m at d kanskje blir å skje.
og kompisn min e ganske "otrat" og ekke klar te å slå sæ te ro med ett kvinnfolk..

så e jo spørsmålet her:

ska eg si nåkka te dm? ka eg ska si?
Plan min va å vente te eg har tatt ultralyd og fått skjekka nøyaktig kor langt eg e på vei før eg begynne å fortell nåkka te noen...

mn e jo ikk så lett å skjule d..
eg e sykt gla for at eg e d.. en hærlig følelse.. vil ikk glede mæ aleina..

hei.. gratulerer med spiren i magen, selv om det kanskje ikke er "drømmesituasjonen"!!!

ja, jeg ville nok fortalt dem alt sammen... først og fremst fordi dette er sannheten og som alle vet så varer ærlighet lengst... [:)] dem fortjener å vite ken som e faren... det e no ei stund til ultralyd så du får jo nesten bare finne ut selv om du klarer å vente så lenge med å fortelle dem det...

uansett så må du ha masse lykke til videre[:)][:)] håper alt ordner seg for deg...

takk takk
har fortalt dm d.. barnefarn sa bare at hn va jo så vidt i stand te å ta vare på sæ sjøl.. og typen min støtta og sto ved min side uansett ka..[:)]
så alt ordna sæ te slutt..[:D]
så no går man bare å vente på om alt e i ordn m lille spiret..;)
sia eg har vært gravid yttersia livmora før så kunne d skje igjen..
så håpe på d beste..;)

Back
Topp