Vanskelig..

*Sandermamma*

Forumet er livet
Å finne pynt til dåpen vi skal ha på søndag. Det er jo bare rødt og lilla i alle butikker nå, og er man så heldig at de har noe som kunne passe så er det alltid lyserosa å få tak i, ikke lyseblått. Blir så lei.

Så nå blir det brun pynt, med litt mørkeblått. Var det eneste vi fant, etter utallige butikkbesøk. Søren og altså. Blir ikke som jeg vil ha det, men gidder ikke leite mer, og gidder heller ikke å dra i superdyre butikker for å kjøpe overprisa babypynt. Dåpen koster nok som det er liksom[X(]

Du finner ikke litt hos bokhandlere? Kanskje spesielt kristen bokhandel [;)] Vet også jeg har sett diverse på blomsterbutikker - sånne som grønt miljø..

ORIGINAL: moongirl74

Du finner ikke litt hos bokhandlere? Kanskje spesielt kristen bokhandel [;)] Vet også jeg har sett diverse på blomsterbutikker - sånne som grønt miljø..

Takk for tips! Skal ta en siste tur ut i morra og se om jeg finner noe. hvis ikke får det bare duge det jeg har[:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Rekker ikke å få noe fra nett da?

Jeg tviler på det, dåpen er nå på søndag, så jeg tror ikke jeg tør gamble på det. Men dumt at jeg ikke tenkte på det før! Der hadde jeg sikkert funnet masse! Æsj og!

Tror det blir kjæmpe pent med brunt og mørkeblått å jeg. Fine farger ilag det[:)]
Spennende å pynte å ordne til dåp,og selskaper..
Lykke til med dåpen som kommer da [:)] Håper dere får en fin fin dag[:D]

Panduro og Nille har nok en del[;)]

ORIGINAL: Destiny85

Panduro og Nille har nok en del[;)]

Har vært i flere Nille butikker, og der er det bare rødt og lilla for tiden. Men Panduro har jeg ikke sjekka ut. Takk for tips[:)] Ser om jeg får titta innom der i morra[:)]

ORIGINAL: Hegepia83

Tror det blir kjæmpe pent med brunt og mørkeblått å jeg. Fine farger ilag det[:)]
[/quote

Takk for det[:)][:)]  Det håper jeg også[:)][:)]

ORIGINAL: **vimsa**

Tror de fargene blir veldig fint jeg:) masse lykke til med dåpen på søndag:) ønsker dere en flott dag snuppa:)

[:D][:D]

Fant du noe eller?? [:D]

Hvis ikke så kan det hende decorium har noe.. Ligger i prinsensgate [;)]

ORIGINAL: Hegepia83

Signerer [:)]

og så kan jeg tilføye at vi hadde dåpen til lillingen første søndag i advent, og kjørte advents-lilla som farge på både kjolesløyfen og pynten [:)]

Back
Topp