Vanskelig!!!!

LilleRosina

Betatt av forumet
Både jeg og sjefen min begynte som nye i et mindre firma i august. Så langt har det vært mye nytt å sette seg inn i og mye jobbing. Sjefen er litt sressa og har en tøff jobb med å rydde opp økonomisk. Slengte en kommentar i dag om at..."dersom jeg kom å fortalte i mai at jeg var gravid, ja det hadde vært ille det!! Borte ett år ja..ha..ha..det hadde tatt seg ut! " [:o] Jeg bare smilte og gikk stressa og forvirra inn på kopi rommet... Væææ...der går jeg og er allerede 5 uker på vei! [:-][:-]Ble gravid MYE raskere enn vi trodde, og full klaff med en gang! Jeg vet han ikke har noe med det, men likevel...var litt ille å høre det. Tror jeg vil fortelle det til han etter jul. Gruer meg allerede! Det er ikke så unormalt å bli gravid når man nærmer seg 30 og er nygift???[8|]

Bare fortell det med glede!Det skal være morsomt å fortelle noen sånne ting,ikke noe man skal grue seg for....

Takk!![:)] Å bli gravid er jo mye større enn en jobb. Men noen mener kanskje at jeg utnytter systemet, jobbe nok til å få fødselspenger...Men det ble bare slik og det er STORT!! Sånt kan ikke planlegges...

Nå blir jeg full av selvtillit, dere gir meg god støtte!! Supert!! Jeg skal stolt fortelle det til han!!! Vurderer å flytte også til våren, så kommer kanskje til å si opp jobben.... Av og til litt sliten av å være rammet av "snill pike syndromet". Jeg har en tedens til å hele tiden være flink.. Skal bli litt tøffere!!!

ikke bry deg om det.. han sa nok noe han ikke tenkte over egentlig... mye å tenke på og slik gjør ting vanskelig!
Gled deg over nurket ditt hele tiden og ikke bry deg om det [:D][:D]

Vi er ca like langt på vei!! har du vært hos legen? Jeg har ikke vært ennå. Har ikke fortalt det til noen heller..har nok med å fordøye det selv og ikke klar til å si noe ennå. Hva med deg?

Tullete ting å si! HEehe tenk han vil bli flau når du sier at du faktisk er gravid! Godt nok til han.

Virker som en temmelig åpenlys ting å satse på barn når man er nygifte og i sin beste alder. Kos deg med graviditeten! Jobb er viktig, men barn kommer som regel høyere opp på viktig-lista[;)]

Det var nok bare noe han sa der og da, i en stresset situasjon. Han kan ikke bestemme når du kan og ikke kan bli gravid! Lykke til med å fortelle det, det kommer nok til å gå helt fint [:D]

Back
Topp