vanskelig valg

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
Vi skal nå snart igang med nytt forsøk og tenker da siden jeg har hatt et neg forsøk og en sa så lurer jeg på om jeg skal høre med legen i haugesund om vi kan få sette inn to egg denne gangen....

Men så er det det, vil vi ha tvillinger???
Får vi satt inn to egg??
Hva, hvis , dersom osv.

Vanskelig dette her..

Noen andre i samme situasjon??

ingen?

hei[;)] vi fikk satt inn 2 egg på 2 forsøke + på begge fryseforsøkene,vi diskuterte frem og tilbake med legen om dette og til slutt ble han også med på det. slik vi forsto på ham så økte det bare med 5 prosent sjangse for og lykkes med 2 egg. det er større risiko for og miste  også hvis det ble tvillinger, derfor var han usikker med og sette inn 2 egg. Men vi valgte det og kommer til og gjøre det videre hvis vi må ha flere forsøk[;)] her er alt hjertelig velkommen om det hadde vært tvillinger så hadde det bare vært koselig.[;)] Skjønner at det er vanskelig, men prat med haugesund[;)]kjempe masse lykke til med neste forøk[:)]

Vi fikk spørsmålet om vi ville ha 2 egg inn ved vårt forsøk, for det ene var litt sent i delingen og det andre optimalt. Vi måtte ta stilling der og da i løpet av minutter, men heldigvis hadde vi pratet om det på forhånd og funnet ut vi skulle gå for det om vi fikk sjansen.

Resultatet ble bare 1 baby da, men sjansen var jo der for at det kunne bli 2. Og jeg ble litt nervøs innimellom før vi skulle på UL for å sjekke antallet. Men alt i alt hadde jeg tatt i mot 2 egg en gang til om sjansen byr seg - det føles ut som sjansene blir doblet av det[;)]

Anbefaler dere å prate med legen og lufte tankene, så finner dere nok ut en løsning dere er fornøyde med[:)] Lykke til!

Har satt inn 2 egg på 3 av 4 forsøk.
Kommer nok til å gjøre det neste gang også. [:)]

Heisan[:D]

Jeg spurte denne gangen om jeg kunne sette 2 egg inn,men sykepleier og de på lab hadde ikke snakt sammen.
Men hadde de vist det så hva det ikke problem å sette inn 2 egg.
Og det hva jo mitt andre førsøk.
Så sånt så jeg forstod det nå med tanke på frys,så hva de fryst ned 2 og 2. Å øverlevde begge så ble begge satt inn.
Så nå har vi bestemt oss for å gå for 2 fra nå av. Men det har vart en følelsemessig prosess med å ta det valge.
Du får ha lykke til med valget ditt.

Jeg ville også valgt to egg. Legen + sykepleier hos oss sa at det var litt opp til hva vi ønsket (mener det var det de sa)...

Vi kommer til å velge dette på det neste forsøket.. Og hadde gjort det første forsøk også dersom vi hadde hatt egg til det..

Back
Topp