Vanskelig valg..

Dicte

Andre møte med forumet
Vi står nå med Lucas eller Linus om det blir gutt, og Felicia Marie, eller Vilde Marie om det blir jente.. Hva synes dere?
Kom gjerne med andre forslag også! Men vi vil ha med Marie om det blir ei jente.

Det er de vi står mest for og.. Men har sjekket utlitt, og Vilde er ganske så populært... Tenkte helt først på Leah Marie, men det går jo ikke nå.. hehe :P

Hei!

Kjempe fine navn det da. Jeg synes Linus er kjempefint og Vilde Marie. Vi har en sønn på snart fem som heter Theodor. Prøver nå på andremann. Hvis det blir jente tror jeg det blir Tiril. Hvis det blir gutt så har vi tenkt litt på Timian. Hva synes dere?

Karianne

Timian syns jeg var skikkelig orginalt...
Aldri hørt før,tror jeg!?[8|]
Tiril er også et fint navn!
Er en sånn T -familie dere...[;)]

Linus syns jeg var et veldig fint navn,syns det er ganske mange som har kalt barna sine Lucas i det siste... Kanskje bare meg,men!?[8|]
Marie er jo et navn som går bra sammen med mange navn...
Men har alltid syntes - Line Marie, har vært litt utprega.
Har en kusine som heter Line,så føler ikke jeg kan bruke det!
Men hva syns du?... Line Marie...[:)]

Ja, det virker slik. Har selvfølgelig ikke bestemt oss siden ingen ting er i boks ennå. Vi kom på Timian i helgen, men det er mulig det er litt spesielt? Har sjekket det og det finnes noen andre som heter det i Norge. Har også tenkt på Bastian også synes jeg Julius er fint, men det vil ikke mannen min. Det var faktisk en del som reagerte på Theodor også. Så vi er vel litt spesielle vi da.

Star 83 du skriver at du synes Timian var skikkelig originalt. Mener du fint originalt eller originalt originalt? (hvis du skjønner hva jeg mener)
Karianne

Orginalt og fint...Ganske sjeldent,tror ikke jeg vet om noen som heter det!
Hadde faktisk skikkelig sansen for det navnet...[;)]
Mange som har reagert på Theodor!?
Hmmm...det syns jeg er et ganske vanlig navn igjen!
Men,er jo bare bra at vi mennesker har forskjellige meninger da...

Ja ikke sant. Hadde vært kjedelig om vi alle var like. Jeg synes heller ikke at Theodor er spesielt, men det er vel ikke akkurat et Ola og Kari navn... Folk trodde i begynnelsen at Theodor bare var et kallenavn på babyen før den fikk navn og ble litt overrasket over at det faktisk var navnet. Litt morsomt å ha et navn som ikke alle andre har. Godt å høre at du synes Timian var fint og originalt. Hva heter dine barn da? Har du tenkt på navn til den ufødte?

Karianne

Våre to sjarmtroll heter Inger-Lise og Tobias...
Tobias var påtenkt førstemann,da vi håpa på gutt.
Så når andeman var gutt greide vi ikke å gi slipp på navnet!
Inger-Lise er oppkalt etter sin mormor...
Har diskusjoner her pågående på navn denna gangen.
Blir ikke helt enige,men har jo ca et halvt år igjen da!
Hadde noen navn,men er andre som har født før oss- og nye vi har blitt kjent med som har vært oss i forkjøpet...[8D]
Blir det gutt denna gangen så har vi tenkt litt på Mathias,men er ganske så usikker!
Så vi får se.

Fine navn det![;)]

Mathias er også fint. Men dere har som du sier god tid da. Det har ihvertfall vi - som fortsatt venter i spenning. Men vi stresser ikke. Det kommer når det kommer. Men jeg synes det er greit å navnet klart på forhånd. Det hadde vi sist også. Nå skal jeg gå å legge meg. Vi skrives i morgen. God natt[:D]
Karianne

Personlig så ville jeg ikke kalt opp ungen min etter et krydder, selv om det klinger bra, men det opp til dere selvfølgelig.
Theodor er et fint navn, kanskje jeg bruker det hvis jeg får gutt..

Linus er veldig bra

Det er vel derfor vi ikke er helt sikre heller. Men synes som du Etaner at det klinger fint..[:)] Venter stadig på å bli gravid også - så vi har god tid.

Har hatt en i barnehagen som hette Timian... Søtt navn

Back
Topp