wanna.be.a.mum
Glad i forumet
Jeg har ennå ikke kjent noen glede over denne graviditeten. Har mistet 5 ganger. Første gangen testen lyste gravid mot meg spratt tårene og jeg hylte av glede.. Jeg hadde en boblende følelse i meg hele tiden til jeg kom til uke 10 og mistet. Fikk da beskjed om at dette skjedde med mange, og at neste gang kom det helt sikkert til å gå bra.. Neste gang jeg ble gravid hadde jeg akkurat samme reaksjon.. over meg av begeistring ! Men sa mistet jeg..
De tre neste gangene følte jeg ingen glede, eller sorg, når jeg mistet. Ikke så mye sorg som jeg burde ihvertfall. Ble mer eller mindre likgylding.
Når vi var på siste ul i uke 8 og så en lite nurk inni der, så ble jeg lettet, men følte ikke glede.
Jeg lurer på om/når denne kommer, eller om kroppen beskytter seg selv og setter opp en mur helt frem til fødsel. Jeg kommer ikke til å være trygg før barnet er ute..
Noen andre som føler at de mangler følelsen av å være gravid, og mangler gleden ?
Må tilføye at barnet er VELDIG planlagt og SVÆRT ønsket.
De tre neste gangene følte jeg ingen glede, eller sorg, når jeg mistet. Ikke så mye sorg som jeg burde ihvertfall. Ble mer eller mindre likgylding.
Når vi var på siste ul i uke 8 og så en lite nurk inni der, så ble jeg lettet, men følte ikke glede.
Jeg lurer på om/når denne kommer, eller om kroppen beskytter seg selv og setter opp en mur helt frem til fødsel. Jeg kommer ikke til å være trygg før barnet er ute..
Noen andre som føler at de mangler følelsen av å være gravid, og mangler gleden ?
Må tilføye at barnet er VELDIG planlagt og SVÆRT ønsket.