MN92
Andre møte med forumet
Jeg er mamma til ei på 4 fra før. Og har vært sammen med samme mann som jeg elsker i 12 år. Vi var enige om å begynne å prøve på barn nr 2 i september 2024. Og det gjorde vi. Og det ble mange måneder uten hell. Mars 2025 kom han og sa «Jeg tror kanskje det holder med 1 barn likevel jeg», 4 dager før forventet mens. 7 dager etter testet jeg positivt. Han har ikke vist noen glede overhode over situasjonen. Og trekker seg unna meg. Jeg har prøvd å prate alvorlig med ham om fremtidig abort, beholde, at jeg er redd han ikke skal bli glad i barnet og mange flere tanker. Han klarer ikke svare annet enn at dette ikke ble som helt som han hadde håpet. At han hadde begynt å slå seg til ro med at det ble bare 1. Og at han egentlig ikke liker småbarnslivet noe særlig… til spørsmålet om han vil med på ultralyder er svaret hans ja… og når jeg uttrykker frykt for at han ikke skal bli glad i barnet svarer han «det tror jeg nok at alle gjør enten de vil eller ikke…».
Jeg vet ikke hvor jeg vil med denne posten. Men jeg føler meg så ufattelig alene, når han som har vært min trygge havn i 12 år snur på denne måten og plutselig ikke er der for meg…
Jeg vet ikke hvor jeg vil med denne posten. Men jeg føler meg så ufattelig alene, når han som har vært min trygge havn i 12 år snur på denne måten og plutselig ikke er der for meg…
Han har jo selv valgt å bli med å prøve på dette barnet. Så veldig dårlig gjort å la deg stå der alene.