Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Windy
he-he.. bra det er fler som synes det er vanskelig!! Dårlig hukommelse har jeg også! :/
Kanskje vi skulle skrevet en liten presentasjon av oss selv? Bl.a hvilken landsdel vi er fra (for DET husker jeg ihvertfall ikke...)
ORIGINAL: linnzzz
ORIGINAL: Windy
he-he.. bra det er fler som synes det er vanskelig!! Dårlig hukommelse har jeg også! :/
Kanskje vi skulle skrevet en liten presentasjon av oss selv? Bl.a hvilken landsdel vi er fra (for DET husker jeg ihvertfall ikke...)
Hvis du ser inne på "våre viktigste tråder" så står det der.... (hehe- ja eg har vært inne å sitt...)
ORIGINAL: frøken80
slenger meg på denne[:D] kjenner ingen veldig godt her inne egentlig, kun èn kanskje[:)] .. har vært litt fra og til på BV men har lest mange innlegg og svart på mange pluss hatt en del spm selv! Det har hovedsakelig vært barnerelaterte saker.. så har ikke akkurat fått frem hvem JEG er[:D]
Finner ikke presentasjonstråden her på BV, for kommer rett til en *klagetråd* når jeg klikker på linken[:@] hihi![;)] ..skal lete litt til jeg..
ORIGINAL: GravideMeg
Kan vi ikke lage en ny presentasjonstråd med info, da?
Vi har sikkert forandret oss en del siden den første ble laget, og noen har jo flyttet også.. Jeg kan lage en, jeg, hvis dere er enige med at det er lettest med en ny[;)]
ORIGINAL: frøken80
ORIGINAL: GravideMeg
Kan vi ikke lage en ny presentasjonstråd med info, da?
Vi har sikkert forandret oss en del siden den første ble laget, og noen har jo flyttet også.. Jeg kan lage en, jeg, hvis dere er enige med at det er lettest med en ny[;)]
Jaa pliis gjør det!! Ellers aner jeg ikke hvordan jeg skal få plassert alle missetitlene....