Vanskelig...oh man..

linnzzz

Glad i forumet
Syns det er vanskelig med alle missetitlene... Har funnet ut maaange, men ennå mangen jeg sliter med.... Er det bare meg?? Å eg som er her flere ganger til dagen...Haha..

kom md tips hvis det er noe du ser på deg selv som :p

veldig enig i at d er vanskelig! enda jeg er og har vært veldig aktiv[8D]

enig med dere:) er ikke så mye aktiv her inne:) men prøver;)

sitter veeeldig fast med enkelte ja[8D] klødd meg i hue i hele dag og har ikke kommet stort lenger på vei[8D]

samme her også :p må liksom spionere litt på hva de andre har skrevet på de forskjellige

jeg sliter max he he e, har ikke vært her på en stund så har detti litt ut på en måte he he, så jeg er jo helt blank hahahaha

he-he..  bra det er fler som synes det er vanskelig!!  Dårlig hukommelse har jeg også! :/

Kanskje vi skulle skrevet en liten presentasjon av oss selv?  Bl.a hvilken landsdel vi er fra (for DET husker jeg ihvertfall ikke...)

ORIGINAL: Windy

he-he..  bra det er fler som synes det er vanskelig!!  Dårlig hukommelse har jeg også! :/

Kanskje vi skulle skrevet en liten presentasjon av oss selv?  Bl.a hvilken landsdel vi er fra (for DET husker jeg ihvertfall ikke...)

Hvis du ser inne på "våre viktigste tråder" så står det der.... (hehe- ja eg har vært inne å sitt...)

Samme her... 

ORIGINAL: linnzzz

ORIGINAL: Windy

Hvis du ser inne på "våre viktigste tråder" så står det der.... (hehe- ja eg har vært inne å sitt...)

åja. :)   He-he..  men det har jo blitt noen nye nå!  Så kanskje gjøre de oppmerksomme på det?

slenger meg på denne[:D] kjenner ingen veldig godt her inne egentlig, kun èn kanskje[:)] .. har vært litt fra og til på BV men har lest mange innlegg og svart på mange pluss hatt en del spm selv! Det har hovedsakelig vært barnerelaterte saker.. så har ikke akkurat fått frem hvem JEG er[:D]

Finner ikke presentasjonstråden her på BV, for kommer rett til en *klagetråd* når jeg klikker på linken[:@] hihi![;)] ..skal lete litt til jeg..

ORIGINAL: frøken80

slenger meg på denne[:D] kjenner ingen veldig godt her inne egentlig, kun èn kanskje[:)] .. har vært litt fra og til på BV men har lest mange innlegg og svart på mange pluss hatt en del spm selv! Det har hovedsakelig vært barnerelaterte saker.. så har ikke akkurat fått frem hvem JEG er[:D]

Finner ikke presentasjonstråden her på BV, for kommer rett til en *klagetråd* når jeg klikker på linken[:@] hihi![;)] ..skal lete litt til jeg..

Jeg kommer inn på klagetråd også. [8|]

Enig med dere! Dette var vanskelig, må leke litt dektektiv.

Kan vi ikke lage en ny presentasjonstråd med info, da?
Vi har sikkert forandret oss en del siden den første ble laget, og noen har jo flyttet også.. Jeg kan lage en, jeg, hvis dere er enige med at det er lettest med en ny[;)]

ORIGINAL: GravideMeg

Vi har sikkert forandret oss en del siden den første ble laget, og noen har jo flyttet også.. Jeg kan lage en, jeg, hvis dere er enige med at det er lettest med en ny[;)]

Jaa pliis gjør det!! Ellers aner jeg ikke hvordan jeg skal få plassert alle missetitlene....

ORIGINAL: frøken80

ORIGINAL: GravideMeg

Jaa pliis gjør det!! Ellers aner jeg ikke hvordan jeg skal få plassert alle missetitlene....

Da blir det gjort etter jeg har sett h&a[;)]

Back
Topp