Vanskelig med navn..

3to5

Prøver seg fram i forumet
Augustmødrene 2014
Hvordan er det med dere andre? Har dere begynt å tenke på navn?

Jeg synes det er så vanskelig denne gangen. Vi trenger et jentenavn og et guttenavn. Vi har Nora fra før og liker korte enkle navn som Ada,Selma og Filip.

Er det noen som vil hjelpe oss med noen forslag?

Jeg har bestemt navn på lille gutt i magen :)

Ikke lett å finne noe man virkelig liker!

Noa, Liam, Leander, Storm, Emil,Marcus

Leah, Malene,Emilie, Emily,Oda,Sarah

Evt søk på Google. .er mange forskjellige sider der..der kan du også søke på forbokstav :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lille gutt har forøvrig fått Emrik Leander :)

Takk for tips:) Så fint navn! Emrik står høyt på min liste, men mannen er ikke enig. Så irriterende når han også skal mene noe;)

Takk for tips:) Så fint navn! Emrik står høyt på min liste, men mannen er ikke enig. Så irriterende når han også skal mene noe;)

takk :)

Nei ikke enkelt å så skal man vel helst være enige ja...

Jeg er alene så valget sto på meg...å selvfølgelig involverte jg d e store barna :)

Fredrik, Daniel og Sofia sto høyt hos oss :) lillesøster i magen har fått navnet Olivia, og storesøster heter Ella <3 jeg elsker gammeldagse oldeforeldre navn :D

<3 Storesøster 19.09.13 <3
<3 Lillesøster 13.08.14 <3

Vi sliter også med navn.. Vi har ei jente som heter Ada, det syns jeg er veldig fint :) Denne gangen må vi ha guttenavn, og jeg har ingen anelse! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg vil ha Annar om det blir gutt men mannen syns det var et rart navn... Om det blir jente så vil han ha Ingrid, jeg vil ikke ha det.. Syns det er et kjempefint navn men prøver å styre unna sånne topp 10 navn...

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan er det med dere andre? Har dere begynt å tenke på navn?

Jeg synes det er så vanskelig denne gangen. Vi trenger et jentenavn og et guttenavn. Vi har Nora fra før og liker korte enkle navn som Ada,Selma og Filip.

Er det noen som vil hjelpe oss med noen forslag?

Har to stødige navn dra før, så denne gang vil jeg ha noe enkelt! Både ada og selma sto på lista mi :) ada utgikk i følge samboer.... Men det skal vi bli to om;)

Vi har både tenkt og prata om det. Dessverre er vi ikke enige ;) så vi har bestemt oss for å legge det på is til hun kommer ut. Satser på det blir lettere å fastsette et navn på henne da ;)

Vi har kikka etter navn, men jeg må være inne i en sær periode, for jeg liker ingenting.. Til og med det navnet jeg alltid har likt liker jeg ikke like godt lenger.. Håper det går over.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi har ett navn vi begge liker, men vi har ikke helt bestemt om det blir det eller ei.

Ja, det vanskelig og spennende på en gang. Siden dere liker korte navn er theo, Leo, Tor og Emil noen muligheter. For jenten kan Ida, June, Mia og Idun være en ide. Lykke til!

Hvis det hjelper aner ikke vi hva våre to jenter skal hete :) Vi er ikke enige om noen navn enda

Navn er vaaanskelig! Har mange fine jentenavn på lur, syns jeg;), men verre med guttenavn og vi skal ha gutt..
Vi har diskutert navn litt men mannen 'slakter' alle mine forslag, så tror jeg må gi han god tid til å bearbeide no navn.

Liker de navnene du har foreslått, fine :)
Jentenavn: Maja, Saga, Mie, Molly, Alma, Emily, Eveline, Sofie, olivia, Oline, Ida, Tiril, Elvie, Amalie,

Guttenavn: Laurits, Even, Iver, Olav, Jesper, Kasper, Noah ??

Back
Topp