Vanskelig med nakenhet under fødselen..?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
Eg er en av dei som syns fødsel er utrulig fantastisk vakkert:joyful:
Her er det tredje ungen, og som dei andre gangane så bryr eg meg ikkje noke om nakenhet, ligge gjerne med kun skjorta på.
Og når det kjem til mannen har han sett alt, to gang, og alikavell skal vi ha nr tre:p så vil sei det ikkje har påvirka han:happy:
Einaste han ikkje va så sugen på var å sjå var morkaka, men eg ville så då måtte han og sida han sto der, men det gjekk fint det og :D

Eg er en av dei som syns fødsel er utrulig fantastisk vakkert:joyful:
Her er det tredje ungen, og som dei andre gangane så bryr eg meg ikkje noke om nakenhet, ligge gjerne med kun skjorta på.
Og når det kjem til mannen har han sett alt, to gang, og alikavell skal vi ha nr tre:p så vil sei det ikkje har påvirka han:happy:
Einaste han ikkje va så sugen på var å sjå var morkaka, men eg ville så då måtte han og sida han sto der, men det gjekk fint det og :D
Håper jeg har mulighet til å se morkaka, virker så kult å ha mulighet til det. Om typen ikke vil se den kan han snu ryggen til :P

Eg fekk spørsmål om det vertfall, vist ikkje kan du sikkert sei ifrå på forhånd:happy:
Har hørt at folk ikke blir vist den om den får rift eller lignende på vei ut. For mye blod og gørr da dessverre.
Men planlegger å spørre om jeg husker det når ting foregår [emoji6]

Forrige gang holdt jeg på å svette i hjel under fødsel, så da reiv jeg av meg alt jeg kunne :joyful: haha.. jm prøvde forsiktig å legge et lite laken over meg, men jeg bare slang det vekk! Og dt var i februar.. blir spennende nå om det blir en varm seinsommer! Hehe.. huff.. er i utg ikke velsig komfortabel med å kle av meg, men mistet visst alle hemninger sist! :p :laughing002

Jeg hadde ingen hemninger på nakenhet nei. Klærne forsvant ganske tidlig. Alt for varmt til å ha på klær!!! Fødselen ble dramatisk med klipping, styrtblødning og sying etterpå. Mannen stakkar ble litt traumatisert, både fordi han trodde jeg og babyen kom til å dø, men også fordi han så alt for mye der nede...

Jeg hadde ingen hemninger på nakenhet nei. Klærne forsvant ganske tidlig. Alt for varmt til å ha på klær!!! Fødselen ble dramatisk med klipping, styrtblødning og sying etterpå. Mannen stakkar ble litt traumatisert, både fordi han trodde jeg og babyen kom til å dø, men også fordi han så alt for mye der nede...

Hørtes ut som vi har hatt kjempelik fødsel

Trur nok ikke jeg kommer til å bry meg om det. Har vært så mye til gyn undersøkelser og div opp igjennom åra, så ikke veldig sjenert ovenfor helsepersonell akkurat. Og gubben får bare styre selv hva han vil og ikke vil se [emoji6] Har vært med på venninna mi sin fødsel og syntes det er noe av det flotteste jeg har vært med på, og jeg så alt [emoji12]

Trur nok ikke jeg kommer til å bry meg om det. Har vært så mye til gyn undersøkelser og div opp igjennom åra, så ikke veldig sjenert ovenfor helsepersonell akkurat. Og gubben får bare styre selv hva han vil og ikke vil se [emoji6] Har vært med på venninna mi sin fødsel og syntes det er noe av det flotteste jeg har vært med på, og jeg så alt [emoji12]

Jeg skal være med på min beste venninnes fødsel når den tid kommer, kjenner jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg fordi det er et magisk øyeblikk når et barn kommer til verden,ydmyk fordi hun vil ha meg tilstedet på det største i livet, men gruer meg fordi jeg syns ikke fødsler er noe videre vakkert [emoji23] Har tenkt å holde meg GODT oppe ved hodeenden :p Hvor hun har tenkt å gjøre av mannen sin er meg rivende likegyldig, jeg skal ha hodeplassen [emoji23]

Jeg skal være med på min beste venninnes fødsel når den tid kommer, kjenner jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg fordi det er et magisk øyeblikk når et barn kommer til verden,ydmyk fordi hun vil ha meg tilstedet på det største i livet, men gruer meg fordi jeg syns ikke fødsler er noe videre vakkert [emoji23] Har tenkt å holde meg GODT oppe ved hodeenden [emoji14] Hvor hun har tenkt å gjøre av mannen sin er meg rivende likegyldig, jeg skal ha hodeplassen [emoji23]
Hehe [emoji6] Er helt utrolig å være med på. Når jordmora så at nå kommer hodet, ble bare synet automatisk flytta her [emoji23] Ble en smule satt ut, men ble minnet på hvor utrolig den menneske kroppen er [emoji4] Og når vi hørte første skriket [emoji173] Så fantastisk!! Spent på hvordan jeg vil oppleve min egen fødsel, da jeg hadde en så sterk opplevelse med å bare være med den gangen..

Hehe [emoji6] Er helt utrolig å være med på. Når jordmora så at nå kommer hodet, ble bare synet automatisk flytta her [emoji23] Ble en smule satt ut, men ble minnet på hvor utrolig den menneske kroppen er [emoji4] Og når vi hørte første skriket [emoji173] Så fantastisk!! Spent på hvordan jeg vil oppleve min egen fødsel, da jeg hadde en så sterk opplevelse med å bare være med den gangen..

Ja det kan hende det blir helt anderledes enn jeg tror [emoji4]
Min egen fødsel syns jeg var awesome, men glad jeg ikke trengte å se eller kjenne nede der [emoji23] Kunne født 10 barn, helt syk opplevelse! Men det var ikke noe gråt fra min side eller noe når han kom, jeg var så paff over å ha satt et annet menneske til verden at jeg bare bar helt uttafor [emoji23]

Ja det kan hende det blir helt anderledes enn jeg tror [emoji4]
Min egen fødsel syns jeg var awesome, men glad jeg ikke trengte å se eller kjenne nede der [emoji23] Kunne født 10 barn, helt syk opplevelse! Men det var ikke noe gråt fra min side eller noe når han kom, jeg var så paff over å ha satt et annet menneske til verden at jeg bare bar helt uttafor [emoji23]

Trur ikke jeg vil kjenne selv der nede [emoji14]
Er nok ikke rart at man blir litt paff, er jo et lite mirakel [emoji173]
Jeg bare gleder meg til å oppleve det selv og er ikke nervøs i det hele tatt. Lurer på om jeg kanskje ikke er helt normal [emoji12][emoji23]

Trur ikke jeg vil kjenne selv der nede [emoji14]
Er nok ikke rart at man blir litt paff, er jo et lite mirakel [emoji173]
Jeg bare gleder meg til å oppleve det selv og er ikke nervøs i det hele tatt. Lurer på om jeg kanskje ikke er helt normal [emoji12][emoji23]

Fantes ikke nervøs jeg heller, så tror begge deler er like normalt [emoji4]

Back
Topp