Vanskelig med å bli gravid igjen

Huldra26

Blir kjent med forumet
Himmelbarn
Hei
Vi prøver på nr 2, men har enda ikke hatt hellet med oss. Nr 1 ble til etter 5 pp, men nå er vi inni pp 10.
Nr 1 kom til verden med keisersnitt pga sakte fremgang og hode sto høyt oppe. Keisersnittet og tiden etter var helt normalt og ingen komplikasjoner. Eneste jeg kan sette en finger på, er under keisersnitte, husker jeg at jeg klaget på at de "tok" på blæra mi i det de åpna meg. Da fikk jeg mer epidural og det gikk over. Men det som har slått meg i ettertid, kan dette ha noe med at jeg ikke blir gravid nå? Kan de ha kommet borti noe?
Etter siste mens som var i forrige uke, har jeg fått blodig utflod! Dette er noe jeg ikke har hatt før og bekymerer meg litt kanskje!? Google har ingen svar på slik utflod etter mens. Eggløsning skal heller ikke være før om 1 uke ca.
 
Vanligvis fører ikke et keisersnitt til at det blir vanskeligere å bli gravid neste gang. Det du nevner som skjedde under keisersnittet kan jeg ikke tenke meg har noen betydning - annet enn at det var ekkelt å oppleve for deg akkurat da.
Blodig utflod ved en anledning - hvis dette er første gang vil jeg ikke legge noen vekt på - men hvis det gjentar seg flere ganger er det sikker lurt å få det undersøkt.
Det høres ut som om dere har forsøkt i snart et år for å oppnå ny graviditet. Da skjønner jeg at dere begynner å bli utålmodig. Jeg pleier å si utredning nerder har gått et år. Tenk på om det snart er lurt å bli henvist til gynekolog.
 
Back
Topp