mammateceline
Første møte med forumet
Lurer på om det er flere der ute som har opplevd å ha en vanskelig helsesøster. Jobber nært med helsesøstrene i kommunene har derfor hatt vanskelig for å si ifra men nå var det nok. Celine er født 19.05.09 og det kjennes ut som helsesøster har vært ute etter oss hele tiden. Celine er født 5 dgr over termin var 51 cm lang og veide 4720!!
Hun har hele tiden ligget høyere enn kurven for normalvekt! Men sånn er det nå engang. Spiser helt normalt. ammet i 1 år.
På 5 mnd kontroll etter å alltid fått høre av helsesøster hvor stor hun er tok jeg mot til meg og sa til helsesøster jeg synes ikke hun er så stor.
svaret jeg og mamma fikk var ett sjokk. - dere er vane med å se store mennesker.
Dette er bare en av mange sjokk kommentarer.
Siste var på 15 mnd kontroll hvor hun sa at en potet, litt kjøtt og grønnsaker var i meste laget for en middag.
Da fikk jeg nok neste gang får vi en ny helsesøster!! takk og lov.
Hun har hele tiden ligget høyere enn kurven for normalvekt! Men sånn er det nå engang. Spiser helt normalt. ammet i 1 år.
På 5 mnd kontroll etter å alltid fått høre av helsesøster hvor stor hun er tok jeg mot til meg og sa til helsesøster jeg synes ikke hun er så stor.
svaret jeg og mamma fikk var ett sjokk. - dere er vane med å se store mennesker.
Dette er bare en av mange sjokk kommentarer.
Siste var på 15 mnd kontroll hvor hun sa at en potet, litt kjøtt og grønnsaker var i meste laget for en middag.
Da fikk jeg nok neste gang får vi en ny helsesøster!! takk og lov.