Vanskelig for å sovne

Lykkelillevenn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Uansett hvor trøtt jeg er har jeg så veldig vanskelig med å sovne på kveldene etter jeg ble gravid. Noen flere som har det sånn ? Og noen som vet hva grunnen kan være ? *sliten*

Jeg sliter også med å sovne. Men jeg tror grunnen rett og slett er at det er så mange tanker som surrer og går rundt det å bli mamma. Jeg ligger gjerne å planlegger ALT, men håper det roer seg ned snart :P

Eg og sliter helt sykt med å sove.. Er enige ned med det Miss_R skrive, Eg merke iallefall at eg tenke alt for mye og klarte ikke la tankene ligge.

Å mei her sovner jeg omtrent med en gang hode treffer puta :) å det nyter jeg så lenge jeg kan, for jeg husker hvor dårlig jeg sov siste halvdel av de to forrige svangerskapene :(

Håper jeg klarer å sove bedre i natt, blitt litt dårlig søvn de siste nettene med mye tanker. Men håper jeg har klart å roe meg litt nå ;-)

Bruker noen minutter ekstra på å sovne, men tror det har mest med 1-2 timers lurene tidligere på ettermiddagen/dagen å gjøre :p

Noen minutter ekstra bare ?! Jeg bruker timer
Uff! Så kjedelig! Tror jeg kunne sovet 20 timer i døgnet for tida. Orker ikke bekymre meg for er så innmari trøtt..

Kamille te og massasje før leggetid anbefales for "urokråker"

Jeg sovner veldig fort, men våkner ganske mye i løpet av natten.. Går litt opp og ned, så har hele netter med søvn innimellom, skal nyte hver eneste av de de neste månedene :p:D

Jeg sovner veldig fort, men våkner ganske mye i løpet av natten.. Går litt opp og ned, så har hele netter med søvn innimellom, skal nyte hver eneste av de de neste månedene :p:D

Jeg både sovner seint og våkner masse I løpet a natta :-/ ikke rart jeg er trøtt :p

Back
Topp