Uansett hvor trøtt jeg er har jeg så veldig vanskelig med å sovne på kveldene etter jeg ble gravid. Noen flere som har det sånn ? Og noen som vet hva grunnen kan være ? *sliten*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen minutter ekstra bare ?! Jeg bruker timerBruker noen minutter ekstra på å sovne, men tror det har mest med 1-2 timers lurene tidligere på ettermiddagen/dagen å gjøre![]()
Uff! Så kjedelig! Tror jeg kunne sovet 20 timer i døgnet for tida. Orker ikke bekymre meg for er så innmari trøtt..Noen minutter ekstra bare ?! Jeg bruker timer
Takk for tipsUff! Så kjedelig! Tror jeg kunne sovet 20 timer i døgnet for tida. Orker ikke bekymre meg for er så innmari trøtt..
Kamille te og massasje før leggetid anbefales for "urokråker"
Jeg sovner veldig fort, men våkner ganske mye i løpet av natten.. Går litt opp og ned, så har hele netter med søvn innimellom, skal nyte hver eneste av de de neste månedene![]()
Jeg både sovner seint og våkner masse I løpet a natta :-/ ikke rart jeg er trøtt![]()

Hihi heldigvis er jeg ikke der denne gang. Forrige svangerskap la jeg meg halv ni de 4 første mnd *ler*Ikke så rart nei, kjæresten har begynt å klage på at jeg sovner for tidlig på kvelden![]()