Vanskelig for å sove

Odiina

Glad i forumet
Min lille prins sover så søtt på dagen. Og om Kvelden får jeg lagt han for natta. Men når han våkner om natta for mat og evnt skift av bleie (for han bæsjer mye, selv om natta) Så blir han så våken og ligger bare knittrer og spytter ut smokken. Værst er det sånn i halv fem-halv seks tiden. Da er det nesten umulig å få han til å sove igjen.... Har prøvd med varmeflaske og vugging av vugga og smokk, men han har liksom bestemt seg for ikke å sove. Syns skikkelig synd på sambo som skal tidlig opp på jobb og blir holdt våken av oss[:)] Er det noen som har noen tips som jeg evnt kunne prøvd?

Sånn var det hos meg i begynnelsen også.. hvertfall om jeg skiftet på henne!! men hvis du har mulighet til å ikke ha på så mye lys på badet når du skifter på han..og la være å snakke!(det er litt vanskelig da, for de er jo så gooode) heller ikke ha på lys på soverommet når du ammer... noen tips hvertfall.. Leah begynte vel å sovne vd puppen om natten når hun var rundt 6uker,.. så kan ta litt tid!

Jeg har bare litt lys på i gangen som lyser inn på soverommet så jeg gir han mat så og si i mørket og jeg slår aldri på lyset på badet, så kan ikke være det som er grunnen heller[:)] Håper det går seg til etterhvert at han skjønner at natt er natt og dag er dag[:D]

Frida har sovet hele natten fra dag 1... 8 t i strekk, så er litt bekymret for melken.. at den kal forsvinne siden jeg ikke ammer påsåmange timer!!

Her har de også snudd døgnet, eller Linus har og vekker Lotta[:'(] Det blir vel bedre etterhvert håper jeg[;)]

Back
Topp