Vanskelig altså!

Linn og Sebastian

Forelsket i forumet
Har vært på 1-årsfotografering av mini, og jeg klarer ikke bestemme meg for hvilke jeg liker best!
Vi skal gi besteforeldre og oldeforeldre bilde i julegave, så er jo litt viktig at vi liker det.
Men syns ikke de fleste bildene ligner på Sebastian. Ser at det er han, men samtidig ikke.
Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og må jo bestemme meg i kveld slik at vi får bildene til jul [&:]

å, det der er vanskelig. Jeg kjente heldigvis fotografen godt, så jeg klarte "grine" meg til 27 av de bildene jeg likte best. Noen klarte jeg ikke gi slipp på på grunn av et av barnas herlige ansiktsutrykk, selv om de ikke egentlig var typisk fotografbilde-bra.
Så jeg fikk et utvalg på nesten 100 bilder(ble jo tatt evighetsmange fler), som jeg måtte krympe egentlig til 15, men fikk 27 totalt[;)]

Så lykke til! Det er jaggu ikke lett. Hjalp deg nok ikke så mye akkurat, men har vært der selv. Litt viktig at man liker bildene, for det er jo liksom et resultat av noe fint, og en viktig opplevelse....hvertfall for oss foreldre.
Lksom de bildene som skal henge på veggen resten av livet[:)]

Back
Topp