Hele veien? Barnet er et lite barn endaDet forstår jeg når du utdyper deg på denne måten. Likevel sier TS at det har vært sånn heile veien, og da er det kanskje ikke bare en periode? Eller en mye lengre periode enn det som er «normalt».
Jeg mente ikke at kommentaren din var meningsløs - mer rådet om at det er «helt normalt» uten å utdype noe mer.
Husker med førstemann slet jeg veldig med følelsen av at "dette orker jeg ikke, skal det være sånn restne av oppveksten", i de vanskelige periodene. Forstod jo etter hvert at alt går i perioder, det er dynamisk, ting forandrer seg. Du finner nye gleder, og sorger.
Du får et nytt barn hele tiden, barnet utvikler og forandrer seg og den gamle versjonen blir borte. På godt og vondt.
Så hvis nestemann har like heftig, høyfrekvente skrik så blir det ørepropper her og!