vanskelig å velge jobb

nancy drew

Forumet er livet
syns det er så vanskelig å velge jobb... blææ... Har fått tre tilbud om sommerjobb, men jeg tror kanskje den ene er mulighet til å få fast, må ringe å høre i dag... Men det er en 60% nattevakt i hjemmesykepleien, men så er jeg vernepleier jeg da.... Har søkt på jobb i en barnehage fra høsten av og, denne har jeg veldig lyst på, men aner jo ikke om jeg får den på lenge... Om jeg ikke vil ha den hjemmesykepleie jobben så har jeg sommerjobb både på sykehjem og i et bofelleskap...

Kan ikke noen bare ta litt styring over livet mitt og fortelle meg hva jeg skal gjøre... tenk om jeg velger feil... Huff...

Ja er nyutdannet ja...

har du ikke spurt om dette før og?? eller var det en identisk tråd?

jo nesten... bare litt mer kompliser nå... 1 mer jobb å velge i og osv...

vet jo at får jeg fast så bør jeg ta den, men er jo da en jobb jeg bør kunne holde ut i leeeenge

får føle hjertet ditt:) jeg velger ikke å basere mine livsvalg på hva folk her på bv syns iallefall[:D] men hadde nok valgt den der det er mulighet for fast jobb.

ja bofelleskap er gøy å jobbe i ja og er nok det jeg har lyst til og utdannet til, men tørr jeg å gamble på å få fast jobb til høsten...   

Det som jeg syns er viktig, klart tjene penger er veldig viktig, men nå skal en jo trives i jobben også.... Og du har vel prøvetid selv om det blir sommerjobb på en måte...
Uansett ville jeg nok sjekka opp litt om hvem jeg kan få lengre hos og eller hva sjensene mine hadde vært[:D]

Men det er et luksusproblem du har da[;)]

nei vi går to pga stort dekningsområde

Back
Topp