Makko med 3 gull
Gift med forumet
Er i sluttfasen på eg stort prosjekt der jeg har en nøkkelrolle. Det er jammen ikke lett å være sykmeldt. Det er ingen som egentlig kan ta over jobben min:-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ordne en vikar er ikke mulig. Vi har holdt på med prosjektet i 1.5år, har ca 3 uker igjen. Det vil ta en vikar mer enn 3 uker å få oversikt.... Alternativet er å dytte mer på de andre som alt jobber 10-12 timers dager:-(Sjønner det er vanskelig. Men det er faktisk ikkje ditt problem. Ta vare på deg og helsen din. Det kommer før alt jobbså for arbeidsgiver ordne med vikar
![]()
Så kjipt. Men håper du får slappe mer av når det er ferdig daOrdne en vikar er ikke mulig. Vi har holdt på med prosjektet i 1.5år, har ca 3 uker igjen. Det vil ta en vikar mer enn 3 uker å få oversikt.... Alternativet er å dytte mer på de andre som alt jobber 10-12 timers dager:-(
Kan heldigvis jobbe hjemme (har sagt nei til alt reise). Og har gjennomført møter både på sofaen og på matte på gulvet.