Mamma fortalte meg at en hun kjenner hadde fått barn sammen med ei jente i fjor, det var et uhell at hun ble gravid så tidlig i forholdet, men alt gikk visst veldig fint. Plutselig nå nylig har han fått vite at lille jenta hans som han er så utrolig glad i, ikke er hans barn! Utrooolig dårlig av mora at hun ikke fortalte ham at det var en sjangs for det, spesielt siden de ikke var offisielt sammen engang da hun ble gravid, og i mine øyne kunne hun fint ha fortalt det.
Må være tøft å være mann og ha en sånn usikkerhet, eller det at man ikke har noen garanti for at ungen virkelig er din, uten å ta en test.
Pratet med sambo om det ista, og da sa jeg helt seriøst at dersom han ville ta den testen for å få vite det sort på hvitt at hun var hans, så kunne jeg virkelig forstå det. Sånn bare for sjelefreden. [8D]
Må være tøft å være mann og ha en sånn usikkerhet, eller det at man ikke har noen garanti for at ungen virkelig er din, uten å ta en test.
Pratet med sambo om det ista, og da sa jeg helt seriøst at dersom han ville ta den testen for å få vite det sort på hvitt at hun var hans, så kunne jeg virkelig forstå det. Sånn bare for sjelefreden. [8D]