Vanskelig å være mann

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Mamma fortalte meg at en hun kjenner hadde fått barn sammen med ei jente i fjor, det var et uhell at hun ble gravid så tidlig i forholdet, men alt gikk visst veldig fint. Plutselig nå nylig har han fått vite at lille jenta hans som han er så utrolig glad i, ikke er hans barn! Utrooolig dårlig av mora at hun ikke fortalte ham at det var en sjangs for det, spesielt siden de ikke var offisielt sammen engang da hun ble gravid, og i mine øyne kunne hun fint ha fortalt det.
Må være tøft å være mann og ha en sånn usikkerhet, eller det at man ikke har noen garanti for at ungen virkelig er din, uten å ta en test.

Pratet med sambo om det ista, og da sa jeg helt seriøst at dersom han ville ta den testen for å få vite det sort på hvitt at hun var hans, så kunne jeg virkelig forstå det. Sånn bare for sjelefreden. [8D]

ORIGINAL: toneany

Mamma fortalte meg at en hun kjenner hadde fått barn sammen med ei jente i fjor, det var et uhell at hun ble gravid så tidlig i forholdet, men alt gikk visst veldig fint. Plutselig nå nylig har han fått vite at lille jenta hans som han er så utrolig glad i, ikke er hans barn! Utrooolig dårlig av mora at hun ikke fortalte ham at det var en sjangs for det, spesielt siden de ikke var offisielt sammen engang da hun ble gravid, og i mine øyne kunne hun fint ha fortalt det.
Må være tøft å være mann og ha en sånn usikkerhet, eller det at man ikke har noen garanti for at ungen virkelig er din, uten å ta en test.

Pratet med sambo om det ista, og da sa jeg helt seriøst at dersom han ville ta den testen for å få vite det sort på hvitt at hun var hans, så kunne jeg virkelig forstå det. Sånn bare for sjelefreden. [8D]

Nei, det er ikke lett å våre mann når damen ikke er til å stole på. Og enda værre er det da når man har knyttet seg til et barn også viser det set at det mulig ikke er han som er faren.
Jeg tror jeg ville tatt en test for å være sikker, men det er ikke så lett det heller, Hva skal man gjøre hvis testen er negativ. Det er fryktelig vanskelig. Men jeg tror jeg ville tatt testen uansett.
Jeg har heldigvis ikke vært i en sånn situasjon selv. 

Jeg hadde en stebror der faren, altså min stefar, fant ut at han ikke var faren allikevel da gutten var 9 år. Har bare sett han to ganger etter det, stefaren min en gang. Vi får ikke ha kontakt med gutten lenger, men nå er han blitt 16 år, så snart kan han jo bestemme mer selv.

Stefaren min og mora til gutten hadde vært sammen ei stund, men det var slutt da hun fant ut at hun var gravid. Viste seg etterpå at hun ikke visste hvem som var faren, hadde flere mulige kandidater, men sa ikke det til noen da, og fikk stefaren min til å tro at han var faren. De siste årene er det vel to til, som vi vet om, som er dna-testet for mulig farskap, men var ingen av dem i hvert fall. Kjempekjedelig situasjon. Stebroren min bodde jo sammen med oss i nesten 6 år, men da resultatene fra dna-prøva kom, flyttet han dagen etter. Jeg kan ikke si jeg er så veldig glad i den mora for å si det sånn.

Kvinner kan i noen tilfeller ha altfor mye makt over sånne ting, skummelt å tenke på at noen gjør sånn.

Huff, for en beskjed å få.... Utrolig egoistisk av hun damen.Hun leker jo med hans og datterens følelser[&o] Man kan ikke bare drive å plukke ut mannfolk på den måten.

"skal vi se...DU er min datter sin pappa"[8|] Går ikke det.

Tenk alle de mannfolkene i Norge som er far til en de ikke er far til,men ikke vet det fordi moren er ego

Det finnes altså så mange rare mennesker...[&:][:-]

Dessverre finnes det ubruklig damer, sorry uttrykket
Men burde da f holde styr på hvem man ligger med,
La en mann bli bli glad i ungen og knytter bånd, så bli fortalt feks 5år ettertid at han ikke er det.. skammlig
Tenk på ungen som også har blitt glad i den han trudde var faren sin.[:(]
Har jo vært mange artikler om sånt
mange fedre har finni det ut når barnet er godt voksen også, tenk på hvordan syn ungen hennes har på hu da da... ler

Back
Topp