Vanskelig å tisse

Livianso

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Hei! Er det noen andre som plages med at det er vanskelig å tisse? Føler jeg må presse noe grådig Før det kommer noe og må holde presset oppe eller så stopper det bare opp. Føles nesten som om det er noe I veien. Kan det Være livmor som sperrer?

Hvis dey gjør vondt så bør du gå til lege, men jeg også har noen ganger litt vanskelig for å gå på do. Spesielt etter natten.. Det kan godt være plassering av livmor og baby

Hei! Er det noen andre som plages med at det er vanskelig å tisse? Føler jeg må presse noe grådig Før det kommer noe og må holde presset oppe eller så stopper det bare opp. Føles nesten som om det er noe I veien. Kan det Være livmor som sperrer?
Leste en plass at på ett gitt tidspunkt i svangerskapet ble blæren så presset av livmoren at man slet med å tømme den :) men selvfølgelig, obs på symptom på UVI

Jeg har det på samme måte. Og noen ganger er det som om jeg har en skjult blære. For når jeg er ferdig å tisse og ikke må mer, så plutselig så renner det bare ut av meg. Noen andre som opplever det samme?

Back
Topp