Vanskelig å snu seg i sengen?

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
HM har fått inn satengpysjamas igjen. Sånne kunstige glatte.
Er egentlig ikke noe fan, men åååh så mye lettere det er å snu seg i sengen... skal vagge meg ut å kjøpe inn.
Måtte bare tipse dere og at de er kommet/er på vei i butikk. De har på nett alt! :)

Prøvde sånn sateng/silkegreier sist men syns ikke det hjalp noe særlig. Like forbanna vondt og snu seg.

Takler ikke sove med noe på jeg.. Men hørtes jo fantastisk ut. Jeg må jo fysisk våkne og hjelpe til med både armer og bein hver gang jeg skal snu på meg, streeeeeeeeess!!

Takler ikke sove med noe på jeg.. Men hørtes jo fantastisk ut. Jeg må jo fysisk våkne og hjelpe til med både armer og bein hver gang jeg skal snu på meg, streeeeeeeeess!!
Gjør jeg til vanlig og, men fordi jeg sover så lett. :/
Men disse glatte pysjen hjelper.
Pleier heller ikke å like å sove med noe, men sist var jeg så desperat at jeg sov i en slik midt på sommeren. Og 2008 var ingen kald sommer :p

Liker meg best uten noe på i sengen. :p Så jeg får vel kave videre som en hval hver gang jeg skal snu meg. :p

Slitter ikke enda med å snu meg i sengen, er rimelig myk og bøylig i utgangspunktet da;)

Slitter ikke enda med å snu meg i sengen, er rimelig myk og bøylig i utgangspunktet da;)

Jeg er eksepsjonelt myk (hypermobile ledd), men jeg har et reint lite helvete med å snu meg om natta. Tror det er like individuelt som diverse andre symptomer;)

Ja det virker som alle reagerer forskjellig på graviditet;)

Jeg kjøpte inn satenglaken i håp om at det skulle hjelpe. Kanskje jeg må prøve pysj i tillegg, selv om jeg ikke har sovet med pysj siden barneskolen :p

Haha:D jeg må nesten sette meg opp når jeg skal snu meg. Vekker hele huset :p armer og bein flakser overalt!

Myk og bøyelig jeg også, men for ett slit det er å snu seg! Og såååå vondt pga bekkenløsninga :oops:

Back
Topp