Vanskelig å skjule magen

FintFerdig

Betatt av forumet
jeg er en av de som enda ikke har sluppet magen løs.. jeg er 14+2 og ingen vet at jeg er gravid. Jeg vil helst holde det privat frem til vi får svar på duotesten som ventes når jeg er ca 17 uker. Og det har ellers vært et litt trøblete svangerskap med blødninger de ikke finner årsak til.. Om noe går galt takler jeg ikke sympati. Jeg vet, skrullete, men jeg er bare sånn...

Problemet er at jeg har fått en fin liten magetut. Jeg kan bare gå med tights og bukser som virkelig «rammer inn» magen heller enn å skjule den. Og i denne varmen.... puh..... er jo umulig å gå med så tykke klær at det skjuler noe..
Andre som skjuler magen og som kanskje har tips til å kunne holde det henmelig enda litt til?
 
Vide topper, brukes her, jammen ikke lett og usikker hvor lenge det går. På jobb brukes enda vanlige dongeri bukser, men klarer ikke helt å lukke de lengre... men tenker begynner jeg med mamma bukser så er det lettere å se... da de stikker lengre opp. Usikker hvor lenge det går... håper å skjule til godt forbi halvveis i aug:/
 
Er nok dessverre alltid noen som klarer å sense at det er noe på gang, enten på den såkalte «gløden», formen til vedkommende eller å ha skimtet mage. Skjønner godt at du ikke vil avsløre tidligere når du har hatt komplikasjoner. Jeg var tidlig ute å fortelle denne gangen (min første) da jeg har vært i elendig form og begynte å føle at magen este ut. Jeg synes det var mer komfortabelt enn at det skulle bli snakk om det bak ryggen min og at jeg da ikke hadde kontroll på hvem som visste det. En kollega sa at hun hadde sett det på meg lenge selv om jeg ikke hadde mage, hun «enser» visst gravide kvinner. Jeg var bare 12 uker da jeg selv sa det til alle.
 
Fram til jeg tok ferie, gikk jeg med vide topper/bluser på jobb. Syntes kanskje litt innimellom, men kunne også se ut som jeg hadde lagt på meg. Tenkte at hvis noen fikk mistanke, fikk det heller være. Nå synes det godt, så når jeg kommer tilbake på jobb om en uke er det nok like greit å fortelle. Er da ca 18+2:)
 
Back
Topp