FintFerdig
Betatt av forumet
jeg er en av de som enda ikke har sluppet magen løs.. jeg er 14+2 og ingen vet at jeg er gravid. Jeg vil helst holde det privat frem til vi får svar på duotesten som ventes når jeg er ca 17 uker. Og det har ellers vært et litt trøblete svangerskap med blødninger de ikke finner årsak til.. Om noe går galt takler jeg ikke sympati. Jeg vet, skrullete, men jeg er bare sånn...
Problemet er at jeg har fått en fin liten magetut. Jeg kan bare gå med tights og bukser som virkelig «rammer inn» magen heller enn å skjule den. Og i denne varmen.... puh..... er jo umulig å gå med så tykke klær at det skjuler noe..
Andre som skjuler magen og som kanskje har tips til å kunne holde det henmelig enda litt til?
Problemet er at jeg har fått en fin liten magetut. Jeg kan bare gå med tights og bukser som virkelig «rammer inn» magen heller enn å skjule den. Og i denne varmen.... puh..... er jo umulig å gå med så tykke klær at det skjuler noe..
Andre som skjuler magen og som kanskje har tips til å kunne holde det henmelig enda litt til?