Vanskelig å sette sluttstrek

Du er supersterk! Denne gongen håpar eg at det er dykkar tur til å lykkast heilt fram til mål! Kryssar fingrane for fleire fine juleegg ut rett før jul og at du får gullegget inn igjen!

Du er vanvittig sterk! At du ikke skal ende opp med enda et lillesøsken til William må være umulig - dere fortjener virkelig den premien alle sammen <3

Lykke til! Jeg heier på deg i kulissene :)

Sniker :p

Vil bare ønske deg MASSE lykke til <3 Har troa på at du skal få dette til, det fortjener du så absolutt!! :)

Tvi tvi - igjen!
Sender deg gode tanker. Spis godt og få nok søvn i oppladningen! :-)

Hei Chuma.. Nesten synd aa se deg her inne fortsatt... Lykke til med siste (?) runde..

Hvor gaar veien videre om det ikke gaar?

Kjære Chuma - jeg synes selvfølgelig at alle her inne fortjener gullegg som resulterer i skjønne babybylter, men DU fortjener det virkelig! Jeg har fulgt deg siden jeg var aktiv her inne for to-tre år siden, og heiet på deg, gledet meg med deg og grått med deg... Du er en så sterk og flott jente - og et fantastisk forbilde, og jeg unner deg virkelig all mulig lykke - og at dette siste julemirakelet skal resultere i en liten lillebror eller lillesøster til sønnen din.

Dere fortjener solskinn og gode dager nå, og jeg skal følge med deg og folde hendene for dere - og håper at vi nok en gang kan juble sammen med deg - i 40 uker!! :love2

Mange store klemmer fra en optimistisk Løvetann:love7

Back
Topp