Vanskelig å puste

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Det kjennes ut som alt presses opp i halsen, og jeg puster og peser. Høres ut som jeg har løpt eller gjort noe anstrengende. Flere som føler det sånn?

Halsbrannen har også blitt mer aktiv de siste dagene. Blæ!
 
Det kjennes ut som alt presses opp i halsen, og jeg puster og peser. Høres ut som jeg har løpt eller gjort noe anstrengende. Flere som føler det sånn?

Halsbrannen har også blitt mer aktiv de siste dagene. Blæ!

Har det som på en prikk som deg! :( og sult og litt sånn lei meg i tillegg :(
 
I dag har det vært en treningsøkt å gå opp trappa, og kvalmen/halsbrannen fra uke 14 har kommet tilbake. Når jeg sitter så presser det mot ribbeina og. Tror vi begynner å nærme oss høygravid eller noe :p
 
I dag har det vært en treningsøkt å gå opp trappa, og kvalmen/halsbrannen fra uke 14 har kommet tilbake. Når jeg sitter så presser det mot ribbeina og. Tror vi begynner å nærme oss høygravid eller noe :p

Du sier noe der<3:). Godt å ha svar på det, og at det nærmer seg slutten på alt dette av plager!
 
Samme her! Og så slitsomt å sitte! Må innta en sånn upraktisk, tilbakelent posisjon hele tida ...
 
Akkurat det samme her..
 
Likt her og. Merker jeg ikke har plass til så mye mat lenger heller:eek: føler nesten jeg ikke får i meg nok(i forhold til hvor mye jeg spiste tidligere):p
 
Merker at jwg ikke klarer å spise så mye, må ta små måltider. Begynner å få liten plass tror jeg. I tillegg blir jeg og sliten bare av å gå opp trappen :joyful:


Min mann sa så huggelig: du har fått gravidgangen :smiley-bounce022 jo takk liksom:p
 
Jeg må bøye meg ned i sengen for å lese for frøkna. Da kjenner jeg hele ungen i høyreside, helt merkelig.
 
Samme her! Og så slitsomt å sitte! Må innta en sånn upraktisk, tilbakelent posisjon hele tida ...
Samme her! Samboer lurer på hva jeg holder på med. Er vanskelig å puste sier jeg :p
 
Mye det samme her. Om kvelden når vi slapper av i sofaen må mannen ofte dra av meg buksa og bh for jeg får helt klaus :knegg:
 
Har det akkurat likt. Jobber i hjemmesykepleien i tillegg og er i mange blokker uten heis og skal opp til 4je etasje. Bare å gå i bakker så er det slitsomt
 
He he.jepp.merker godt at livmoren presser på lungene nå ja:) grusom halsbrann og sure oppstøt hører også med. Prøver å tenke på at jo flere ubehageligheter jeg får/har, jo mer lei blir jeg og dermed mer klar for fødselen! :p
 
Det blir verre om kvelden, kjennes ut som magen fylles opp av luft ila dagen og nå ligger jeg på sofaen og hiver etter pusten:p og her om dagen da jeg hadde fet pølse til middag fikk jeg sure oppstøt på kvelden.
 
Bærer så lavt at jeg kjenner ikke noe til det:) men bøye seg er et kapitell for seg,føler jeg har ei vannmelon mellom beina da
 
He he.jepp.merker godt at livmoren presser på lungene nå ja:) grusom halsbrann og sure oppstøt hører også med. Prøver å tenke på at jo flere ubehageligheter jeg får/har, jo mer lei blir jeg og dermed mer klar for fødselen! :p
Har det akkurat på samme måte!! Og i tilegg når jeg legger meg så føles det ut dom alt jeg har spist/drukket skal renne ut igjen :eek: men det er kansje bga press ved magesekken?? Eller er det sure oppstøt??? :p
 
Back
Topp