Vanskelig å legge?

Vel, i kveld er det et rent helvete å legge han. Styrer fortsatt der inne. *lei*
 
Sliter med det samme her! Han har i en lang periode vært så grei å legge, men nå er det litt av en kamp og vi bruker fort en times tid! Så slitsomt.. I tillegg våkner han umenneskelig tidlig, i dag før kl 5!
Men jeg tror det er fordi vi har hatt annerledes dager nå i julen, mye nytt som har skjedd og mye forskjellig mat. Tror nok også at han blir veldig sliten av å være i barnehagen og at vi rett og slett ikke sliter han så mye ut. Håper ting vil ordne seg nå når vi begynner med vanlige rutiner igjen :)
 
Hvis hun har sovet lengre nå i ferien så er hun kanskje ikke trøtt like tidlig?
Ja tidene er litt annerledes. Så jeg er veldig spent på hvordan det blir nå til uka da.. Blir bra å komme inn i vanlige rutiner igjen.
 
Ja, bruker 1t og må sitte inne hos henne å holde hånda hennes.

Håper snart hun kan sovne selv.
 
Ja, det går ganske greit. Hun får fortsatt litt pupp ved sengekanten når jeg legger henne da. Men legger henne ned våken i senga, ofte så sier hun selv at hun vil sove. Andre ganger kan hun småsurve litt når jeg legger henne ned, men hun sovner fort.
Når pappaen legger henne synger han litt for henne ved sengekanten og så går han ut bare.
Hun har aldri vært så enkelt å legge før, vi er inne i en veldig god periode.
Samme med dagsoving, hun er veldig glad for å få legge seg i vogna. Hun er stort sett veldig trøtt når vi legger henne på dagen
 
Ja, det går ganske greit. Hun får fortsatt litt pupp ved sengekanten når jeg legger henne da. Men legger henne ned våken i senga, ofte så sier hun selv at hun vil sove. Andre ganger kan hun småsurve litt når jeg legger henne ned, men hun sovner fort.
Når pappaen legger henne synger han litt for henne ved sengekanten og så går han ut bare.
Hun har aldri vært så enkelt å legge før, vi er inne i en veldig god periode.
Samme med dagsoving, hun er veldig glad for å få legge seg i vogna. Hun er stort sett veldig trøtt når vi legger henne på dagen

Her har hun slutta å sove på dagen hjemme, great!
 
Min har alltid vært vanskelig å legge, så ikke noe unntak akkurat nå nei.
 
Nei, heldigvis er det ganske så stabilt med legging her. Han pleier å be om å få legge seg, står og peikar på flaskene sine også peikar han på trappa opp til soverommet :D
 
Back
Topp