Vanskelig å legge?

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Har februarbabyene blitt vanskelig å legge for tiden?

Her går det litt opp og ned merker jeg... Men mer protest enn vanlig - dvs. skriking og hyling... Roer seg heldigvis etter noen minutter.

Jula har vært et helvette i alle fall, men regner med det er kombo av å ha vært borte, mue mer som skjer rundt han så vi ikke får roet ned på kvelden som vi bruker, økt sukkerinntak og ikke like utslitt som etter bhg.

Jula har vært et helvette i alle fall, men regner med det er kombo av å ha vært borte, mue mer som skjer rundt han så vi ikke får roet ned på kvelden som vi bruker, økt sukkerinntak og ikke like utslitt som etter bhg.
Ja det høres ikke helt ulogisk ut nei... Muligens samme greia her da. Men heldigvis ikke så ille at hun bruker veldig lang tid på å sovne. Bare mer protest enn vanlig.

Ja det høres ikke helt ulogisk ut nei... Muligens samme greia her da. Men heldigvis ikke så ille at hun bruker veldig lang tid på å sovne. Bare mer protest enn vanlig.
Brukt opp til 2 timer på det verste her! Men d var julaften :p

Her har også jula vært et helvete. Skriki febrilsk,selv om jeg har lagt meg der inne.. Og brukt lang tid på å sovne til dupp og om kvelden. Prøvd å kutte ned på duppen på dagen nå 30 min - 1 time. Og der har hjulpet, i dag og i går sovna han veldig fort igjen slik som tidligere. Vet ikke om det er at han ikke blir like mye stimulert som i barnehagen eller at han har mindre søvnbehov på dagtid nå fordi han er større.

Har ikke vært noe særlig problem nei. Hun sovner av og til sent, men da ligger hun bare og synger og snakker:p

Legger seg helt fint, veldig deilig :)

Nei. Men har aldri hatt problemer med det (bortsett fra byssing i babytiden da, men det blir noe annet).

Er ikke alltid han vil legge seg, men når vi gått opp på badet kan han ikke komme fort nok inn til sengen :) sover ganske kjapt...

Sovner egentlig ganske kjapt.. Når vi først er hjemme og ting følger faste rutinen :) men no har han begynt at koppen med vann skal være med i sengen....

Her har leggings vært et mareritt siden dag en ;) men jeg er egentlig fornøyd med at det sjelden tar mer enn en time :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei men vært en del lengre kvelder i jula en vanelig. Heldigvis ingen forskjell eller blitt mer grinette :p

Jula har vært så där, satser på at rutiner fra femte januar hjelper på.

Nei ingen problemer her. Men er super pappadalt og styrer pappaen fælt rundt med alt. Skal ha vann, pledd, krem, puta en viss vei, synge en haug sanger og flere bøker før han legger seg. Om han våkner om kvelden skal alt gjentas og av og til mener han at vi skal skifte bleie også. Alt er bare tøys for å drøye tida og pappaen lar seg styre. Så da er det hyl og skrik om pappaen er der og ikke gjør som han sier og om jeg er der er det hyl og skrik og "dumme mamma" fordi han vet at jeg ikke gjør noe av det han finner på. Jeg bare står ved senga og da går det ikke mange minuttene før han sier "legge deg" og legger seg til å sove. Haha, skjønt hvem han kan styre rundt.

Har februarbabyene blitt vanskelig å legge for tiden?

Her går det litt opp og ned merker jeg... Men mer protest enn vanlig - dvs. skriking og hyling... Roer seg heldigvis etter noen minutter.
Hvis hun har sovet lengre nå i ferien så er hun kanskje ikke trøtt like tidlig?

Her bader vi, pusser tenner, sier natta til alle kattene og blir lagt i sengen. Og vipps så har han sovnet! :) han har vært veldig lett å legge stort sett helt siden han fikk eget rom :) så vi er veldig heldige sånn! :) i jula har vi snudd litt på døgnrytmen hans, så han sovner litt senere enn vanlig, men sover da også lengre om morningen :) men fortsatt ingen problemer med leggingen :)

Nei ingen problemer her. Men er super pappadalt og styrer pappaen fælt rundt med alt. Skal ha vann, pledd, krem, puta en viss vei, synge en haug sanger og flere bøker før han legger seg. Om han våkner om kvelden skal alt gjentas og av og til mener han at vi skal skifte bleie også. Alt er bare tøys for å drøye tida og pappaen lar seg styre. Så da er det hyl og skrik om pappaen er der og ikke gjør som han sier og om jeg er der er det hyl og skrik og "dumme mamma" fordi han vet at jeg ikke gjør noe av det han finner på. Jeg bare står ved senga og da går det ikke mange minuttene før han sier "legge deg" og legger seg til å sove. Haha, skjønt hvem han kan styre rundt.
Haha, det er så morsomt hvor mye de forstår og hvor mye de har lært seg til å være så små :) skikkelig luring han din :) Hehe

Back
Topp