Vanskelig å ikke si noe...

*Stella*

Forumet er livet
vi sitter på jobb og skravler, det er snakk om trange parkeringsplasser, man kunne ønske seg en liten snerten bil...
Ja, det hadde vært noe!

Men de ser på meg, du har jo vogn.
Ja, sier jeg, og vi får hund. Så her blir det ikke mindre bil nei!

Og de fastslår at da vet vi det, *stella* skal ikke ut i ny fødselspermisjon før eldstemann har sluttet med vogn...

Ehh, ja... altså... det har seg jo slik at det skal jeg jo. Men det skal jeg ikke si på jobb enda....

I går var det snakk om "neste år", om sommerferie, om årsoppgjøret vi skal jobbe med på nyåret... og jada... vel, saken er den, jeg skal ikke være en de av sommerferiekabalen neste år, jeg har permisjon... så da kan jeg ikke være fleskibel sånn som i år, jeg kommer inn to dager midt i ferien min for å ta en månedsavslutning, for neste sommer har jeg fortsatt fødselspermisjon jeg. Og årsoppgjøret, joda, mine oppgaver pleier å være ferdig i januar, så jeg skal nok rekke det, om ikke terminen flyttes veldig begynner jeg i permisjon første uken i februar...

Det er sannelig ikke lett å holde på hemmeligheten...

Heldigvis går jeg på ferie når jeg går i dag, så er det altså to dagers jobb om ei ukes tid da, og så er jeg ikke tilbake før i august, da nærmer jeg meg 12 uker, og kan vel fortelle det nå både jeg og sjefen er tilbake, vil jo fortelle det til ham før jeg sprer det til mine kolleger... Første legetimen har jeg i ferien, så den er det ingen som oppdager, og etter planen skal jeg da ikke på kontroll før i september, og innen da er det offentlig.

veldig vanskelig å holde en sånn nyhet hemmelig ja.
men godt du skal ut i ferie nå da, så kan du heller fortalt det når du begynner på igjen i august.

Ja, det er veldig vanskelig å holde det hemmelig! Har fortalt det til foreldrene våre og de nærmeste venner, og siden jeg har ferie nå så slipper jeg ubehagelige spørsmål[:)]

Men signerer Emma08, og det er godt at du nå skal ut i ferie så kan du fortelle det i August[:D]

Her er jeg allerede sykemeldt og har derfor valgt å informere jobben om graviditeten. Jeg kommer nok til å trenge endel tilrettelegging i arbeidshverdagen så jeg synes det er greit å være tidlig ute også.

Jobben har noe som heter nærværsregistrering og oppfølging av sykemeldte. Blandt annet ringe de annehver dag...? Noen som har vært borti dette før?

hehehe ja....nyttet ikke holde det hemmelig for min sjef, for hun så det på meg! Men det er helt greit at hun vet det for muligheten for litt tilrettelegging er stor da :)

Alle de som sitter rundt meg har dratt på ferie... så akkurat det har gått helt greit... Hvis ikke hadde jeg nok slitt [8D]

Men joda, jeg var litt usikker på om jeg skulle fortelle det til sjefen min + min sjefs sjef i dag.. men fant ut at det ble litt for mye... så da sendte jeg heller kryptisk mail til sjefen min i etterkant.. [:D]

jeg vet at jeg kommer til å snu alt på hodet når jeg sier det, for jobben min sin del hadde det vært best om de viste det tidligs mulig, men for min del blir det etter ul

blir mye som må ordnes da ja :)

Back
Topp