Vanskelig å holde på hemmeligheten? :)

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Har lyst til å rope det ut til hele verdeeeen at jeg har en hemmelighet i magen!!!:):)
Hvem har dere fortalt det til? Hvem skal være først til å vite? Når skal dere si det og hvordan? :)
 
Ja! Det er kjempevanskelig! :) jeg har sagt det til et par av mine nærmeste venninner, og sambo har sagt det til noen av Hannes nærmeste kompiser. Det er flere som vet at vi prøver og nå i jula har det vært vanskelig å skjule det. Vi var invitert på middag i går og jeg hadde med mæ Farris bris, et par av de andre som var der sa ingenting, men ei som jeg absolutt ikke vil at skal vite det (da vet alle det!) hun sa jo selvfølgelig at hun hadde en mistanke om noe, ennå jeg hadde en god for ikke å drikke i utgangspunktet. Jeg svarte bare "åja" og snakket videre med noen andre.

Om to uker skal vi hjem til mamma og pappa, tenker vi sir det da :)
 
Har ikke fortalt det til noen enda, men lurer på å fortelle det til søstra til sambo på nyttår da hun venter nr to i august, og det er bare ca 4 uker i forskjell på oss :) ellers blir det nok besteforeldre som får vite det først.
 
Er bare jeg og samboer som vet, vil holde det hemmelig i noen uker til.
 
Her har vi sagt det til foreldrene våre. Greit å ha noen å snakke med igjennom svangerskapet, vi har så mye kontakt:) Kanskje de forstår meg bedre når hormonene begynner å herje ;)
 
Skal nok holde de henmelig her også, har ei jeg må si de til lm ikke alt for lenge da, har sakt til henne at hun skal få låne baby bilstolen vår, men de kan hun jo ikke nå ;)
 
Har lyst å si de, men skal ikke si noe før det ikke går ann å sjule det lenger pga situasjonen vi er i... Kommer til å bli vanskelig... :( har jo lyst at alle skal vite de....
 
Har sagt det til 2 gode venninder og gamle termin forummet mitt :) Men de sier jo ingen ting videre og det er trygt og vite hehe :)

Men pappa blir jo 45 år den 2 februar og da er jeg jo 8+5 og har alt vært på ul <3 Og da skal Emilie ha på boddy/ kjole hvor det står storesøster i august/sept
 
Back
Topp