Vanskelig å finne behagelige sovestillinger

Lille_mocca

Forelsket i forumet
Er det noen andre av dere augustjentene som syntes det begynner å bli vanskelig å finne behagelige ligge/sovestillinger?

Syntes det ikke er godt å ligge på ryggen lenger, og blir så stiv og vond av å ligge på sidene. det å ligge på magen er ikke et tema lenger..

Sover veldig dårlig pga dette. Finner ingen god sovestilling. Klarer ikke ligge lenge på siden for får så vondt. Og liker ikke ligge på ryggen så lenge, litt ubehagelig. Så skjønner hva du mener..

Ja syns også det er vondt. Kan jo ikke ligge på mage eller rygg og gjør vondt i bekkenet å ligge på siden. Godt det ikke er SÅ lenge igjen!

JA skjønner veldig godt hva du mener! Jeg har alltid bare sovet på ryggen, men det går jo ikke lenger. Jeg blir også stiv og får vondt i nakken av å sove på siden, men må jo bare gjøre det. Våkner hver natt av at jeg ikke har følelse i armene, som de sover på en måte... Er oppe flere ganger på do og drømmer så mye rart... Ikke rart jeg er trøtt om dagen :p

Har akkurat det samme problemet! :S Ligger og knør og snur meg heele natta, sikkert til stor irritasjon for sambo! :p

JA skjønner veldig godt hva du mener! Jeg har alltid bare sovet på ryggen, men det går jo ikke lenger. Jeg blir også stiv og får vondt i nakken av å sove på siden, men må jo bare gjøre det. Våkner hver natt av at jeg ikke har følelse i armene, som de sover på en måte... Er oppe flere ganger på do og drømmer så mye rart... Ikke rart jeg er trøtt om dagen :p
Huff våkner også av armer som "sover".

Skjønner godt hva du mener. Blir uvel av og ligge for mye på ryggen. Magen er for stor til å kunne ligge på magen, og ligger jeg på siden får jeg vondt i den foten jeg ligger på i tillegg til at armen sovner. Blææ.

Jeg har en pute / dyne mellom beina.. Åsså ligger jeg på siden ( velta bittelitt mer over på magen) om du forstår... Ligger ikke på magen.. Den stillingen går.. Men ellers snur jeg å vender jeg meg store deler om natten, å enda værre synes jeg det er å ligge på sofan! =(

Sover dårligere enn vanlig her også.. pleier å sove på ryggen og på siden. Siden jeg har bekkenløsning så gjør det vondt å ligge på siden, har "stjelt" dyna til mannen, så jeg kan ha en dyne mellom beina og en over meg.. stakkars mannen sover med et teppe om natta :-p han har riktignok tatt på et dynetrekk :-D

Syns nettene og det å få nok søvn er helt pyton for tiden:(
Rare drømmer, ikke god sovestilling, kroppsdeler som "sover", kløe, må på do og krampe i tær og legger.
GLEDER meg til å kjenne følelsen av uthvilt.

ble bedre til meg etter at jeg begynte med en dyne mellom beina. Har bekkenløsning å hadde lest at en pute var bra, men da jeg var til fysioterapauten min så fikk jeg beskjed om at en dyne var bedre da det er viktig at det er likt hele veien nedover sånn at fotbladene ikke blir liggende mot hverandre. Ellers ligger jeg mest på siden for tida.

Back
Topp