Vanskelig å få baby til å rape

Fargeklatten

Gift med forumet
Har en liten gutt som strever med å få ut lufta. Han ble født med infeksjon, så han har grått mye, og svelgt luft deretter. Kjempevanskelig å få ut lufta etter mat.

Hva er deres beste tips og triks? Tas imot med takk :)
 
Legg baby på rygg i 10 sekunder, ta han så opp og stryk/dunk oppover på ryggen. Gjenta om d ikke funker første gang.
 
Frøkna her er heller ikke spesielt glad i å rape. Pleier å gå rundt mens jeg stryker/klapper henne på ryggen :) det pleier å hjelpe :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Sniker fra aug/sept13 :) En ting jeg pleide å gjøre når småenvar plaget var å sykle med føttene mens han lå på rygg. Masserte også magen en del. Det funka her altså :)
 
Har slitt mye med det samme, og plages enda litt. Min erfaring er at det blir bedre jo gamlere barnet blir, og jo bedre kjent du blir med babyen. Jeg drikker amme-te, og det har gjort det bedre her :)
Bruker også å legge lillegutt oppå brystet mitt, så han ligger på magen mens jeg dunker han på stumpen, da kommer lufta fort opp :) lykke til!
 
Her er det fremdeles masse luft i magen og ganske vanskelig å få opp rapen. Han har blitt fem uker.
 
Back
Topp