Vanskelig å bli gravid igjen etter MA?

Mirrmarr

Flørter med forumet
Aprilspirene 2025
Hei, vi sliter veldig mye med å bli gravide etter MA. Hadde en MA for akkurat 1 år siden og har ikke fått en eneste positiv test siden den gang. Vi har testet oss begge to og alt ser helt supert ut, absolutt ingen feil.. bare ufrivillig barnløse. Jeg har vært gjennom skylling av eggledere, Letrozol og Cyclogest, men ingenting har fungert hittil :rolleyes: Gynekologen sier det er positivt at kroppen har klart å bli gravid før.

Noen andre som har erfart at det er vanskelig å bli gravid igjen etter man har mistet? Og hvor lang tid tok det for dere?
 
Litt samme erfaring så desverre ikke så mye optimistisk og komme med. Vi ble gravid i fjor men mistet i senabort i uke 22 og er nå på min 8 letrozolkur etter vi mistet uten å ha blitt gravid igjen. Får ikke EL av meg selv pga PCOS men utover det finner de ingenting «galt» og alt ser bra ut i forhold til å skulle bli gravid. Fikk høre av flere at jeg helt sikkert ble fort gravid igjen og at vi bare har hatt uflaks. Har nylig fått henvisning til IVF og venter på time der men pga kapasitet er det bare estimert time innen senest november. Håper såklart det sitter snart men har mistet håpet og regner med vi går privat IVF i august om det ikke klaffer før det..
 
Åh så kjedelig høre! Vi skal også henvises til IVF nå før ferien, kjenner det skal bli godt å ha noe å se frem til. Hvor skal dere ha IVF? Her blir det Riksen, så vi kommer sikkert ikke i gang før om mange måneder :arghh:
 
Back
Topp