Vanskelig å bli gravid etter mistet

I-40590246

Flørter med forumet
9 mnd siden fødsel som endte med død.
Prøvd siden august. Tatt fertilitet tester og alle nivåene er fine og ingenting galt. Fått letrozol og provera. Siden desember. Håper det sitter snart. Begynner på min 3 runde nå. Håper det ikke bare er jeg som sliter med å bli gravid igjen. Alle andre ble det under fem mnd etter fødsel. Bare jeg som ikke klarer. Føler meg misslykket

Så utrolig trist å høre. Det må ha vært fælt. Jeg krysser alt jeg har for at det sitter hos deg snart… Jeg er også prøver som har mistet 3 ganger, ingen barn fra før av. Sitter igjen med følelsen av at kroppen svikter meg og mine drømmer. Selv om jeg vet godt at det ikke er min feil, og det må ikke du heller tro. Det skal nok bli vår tur en vakker dag også, det må vi (prøve å) tro på :Heartpink

Det var utrolig trist å høre, kondolerer❤️
Det er ikke bare etter at man mister blir det vanskelig å bli gravid igjen men også etter at man har født et barn. Jeg sluttet med baby nr 2 i 1,5 år (begynte å prøve etter 6 mnd fødsel). Etter 1,5 år med naturlig prøving med baby nr 2 ble jeg henvist til fertilitetsklinikk. Begynte med letrozol og det klaffet med første runde men dessverre mistet det i uke 13+4 for 2,5 uker siden. Sorgen er stor og barnet ønsket er sterkt!! Skal prøve igjen etter første mens jeg får med letrozol igjen. Orker ikke å prøve et eneste syklus naturlig og miste tiden.

Håper virkelig at januar/februar er vårt måned for at det klaffer. Sender deg stor klem ❤️

Det var utrolig trist å høre, kondolerer❤️
Det er ikke bare etter at man mister blir det vanskelig å bli gravid igjen men også etter at man har født et barn. Jeg sluttet med baby nr 2 i 1,5 år (begynte å prøve etter 6 mnd fødsel). Etter 1,5 år med naturlig prøving med baby nr 2 ble jeg henvist til fertilitetsklinikk. Begynte med letrozol og det klaffet med første runde men dessverre mistet det i uke 13+4 for 2,5 uker siden. Sorgen er stor og barnet ønsket er sterkt!! Skal prøve igjen etter første mens jeg får med letrozol igjen. Orker ikke å prøve et eneste syklus naturlig og miste tiden.

Håper virkelig at januar/februar er vårt måned for at det klaffer. Sender deg stor klem ❤️
Mente jeg slittet med å bli gravid igjen med baby nr 2.

Så «godt å høre» vi er flere. Sorry ord valget mitt. Jeg har følt meg så alene

Barnet mitt ble født i uke 24+1. levde i to timer. Døde fordi ambulansen var treg.

Jeg har også tatt akupunktur og det hadde veldig god virkning.

Jeg er ikke så gla i å legge ut på nett. Så jeg skriver till dere på melding

Så «godt å høre» vi er flere. Sorry ord valget mitt. Jeg har følt meg så alene

Barnet mitt ble født i uke 24+1. levde i to timer. Døde fordi ambulansen var treg.

Jeg har også tatt akupunktur og det hadde veldig god virkning.

Jeg er ikke så gla i å legge ut på nett. Så jeg skriver till dere på melding
Så forferdelig trist. Ja send meg melding :Heartred

Jeg hadde diaré fra april till midten av august pga traumer.
Er sykemeldt fra jobb. Null oppfølging fra kommunen og har gått till privat psykolog. Livet tar sånn på. Men prøver å tenke posetivt.

Jeg har verdens beste kjæreste gudskjelov

Her tok det 12 pp'er før jeg ble gravid igjen etter senabort. Begynte til slutt på q10 vitamin og e vitamin, da ble jeg gravid. Har blitt lett gravid før. Men ble smågal fordi det aldri gikk, så følte jeg måtte prøve noe. Tungt når det står på :Heartbigred

Her tok det 12 pp'er før jeg ble gravid igjen etter senabort. Begynte til slutt på q10 vitamin og e vitamin, da ble jeg gravid. Har blitt lett gravid før. Men ble smågal fordi det aldri gikk, så følte jeg måtte prøve noe. Tungt når det står på :Heartbigred
Takk du deler. Jeg håper det sitter for meg snart. Skall lese om di vitaminene. For flere never det

Back
Topp