Vanskelig å bade minien nå

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Småtten elsker å bade. Men hun er blitt så kålorm, er jo umulig å få vasket henne skikkelig og holde henne riktig. To ganger har jeg glippet taket sånn at hun har fått fjeset under. Hun blir såklart skremt, svelger vann og hylskriker. Får så dårlig samvittighet, men ungen må jo bades. Hun vil helst holdes i sittende posisjon så hun kan leke, men hun klarer ikke sitte selv. Det er egentlig bare skjønt og jeg er jo glad for at hun vil leke og kose seg i badet.

Men nå lurer jeg på om vi snart må kjøpe badestol. Men er det noen vits når mini er fem måneder? Kan de ikke snart sitte selv?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg tror ikke jeg hadde kjøpt stol nå. Er ikke så lenge til de klarer å sitte litt selv. Ikke vurdert å ta henne i dusjen i stedet?

Celia 11.01.14

Vår bader ikke, han dusjet med en av oss :) syns det er veldig stas :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Har henne i dusjen rett som det er, men synes det er vanskelig å få vasket henne skikkelig i dusjen. Men det er veldig kos da, vi liker det begge to :)

Sent from my iPad using BV Forum

Badestolen her er snart for liten, sånn man ligger i. Men fungerer godt enda.
Men når den ble for liten til eldste la jeg han på ryggen og fylte opp vann til rett over ørene. Må bare passe på at han ikke snur ansiktet til siden. Legger lillemor slik også mens vannet tappes ut. Og litt på magen når det nesten er tomt for vann, holder fingrene under haka så hun ikke skal dukke nedi med ansiktet.

Det finnes sånn badestol de sitter i da.

Her er badestolen hun bruker nå:
ImageUploadedByBV Forum1406014077.623476.jpg
Her er storebror som bader slik jeg skrev over her:
ImageUploadedByBV Forum1406014102.765957.jpg
Her er sånn badestol de sitter i:
ImageUploadedByBV Forum1406014126.197866.jpg

Her tar jeg henne noen ganger i dusjen sammen med meg... setter henne ned på gulvet. Lar henne ligge litt også. Funker bra!

Sliter med det samme! Tørr nesten ikke bade han alene for jeg har egentlig nok med å holde han med begge hender, så nå må samboer også være med når det er bading! Hehe, en holder og en vasker. Men det går jo ann å dusje de også :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Mine ligger på magen inne i dusjen. Det er veldig stas. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi bader med og uten bade stol også har jeg småen med meg i dusjen.. Det som fungerer best er å ha han med i dusjen synes jeg.. Han er så glad i plaske i baljen, så prøver å variere..

Back
Topp