Vannvittig mageknipe

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Satt på jobb og ante fred og ingen fare da jeg plutselig fikk en vannvittig mageknip.

Føler jeg må nr to, men presser jeg gjør det vondt.

Fikk mannen til å kjøre meg hjem, men jeg klarer ikke sitte normalt pga press.

Noen andre som har vært borti det samme?

Må nevnes at jeg har plager med magen til vanlig også, men ikke slik som nå.

Er 5+4 idag.

Jeg har hatt mye luftsmerter som har føltes litt sånn du beskriver. To svelger brus, så får jeg kjempe vondt.

Jeg også tenkte luftsmerter, har hatt en del av det selv. En gang våkna jeg midt på natta med noen helt sinnsyke smerter og tenkte at nå går det galt. Så jeg gikk på do for å se etter blod, og da kom det den brøleren :laughing002 Tuller ikke når jeg sier at 1 fis varte i 12-13 sekunder sammenhengende :smiley-ashamed008 Smertene mine gikk over med fisen.
Prøv å gå på do og sitt der en liten stund, trenger ikke presse noe særlig. For meg så er det i alle fall sånn at kroppen min slapper av i de riktige musklene når jeg setter meg på do, da vet den liksom at det er greit å slippe ut diverse ;)
Håper det bare er noe sånt hos deg også :)

Forferdelig å ha mageknip! Jeg har tidligere vært i fosterstilling i flere døgn, bare pga den dumme luften. For meg hjelper det å ligge helt i ro på ryggen, med noe varmt på magen. Får vondere når eg ligger på siden eller vrir på meg. Håper det går over fort!

Takk for svar [emoji846]
Det er nok en god kombinasjon av luft og forstoppelse ja. Utrolig ubehagelig. Har vært sånn i tre timer nå, men går gradvis bedre. Klarer å sitte noenlunde normalt på en stol [emoji12]

Takk for svar [emoji846]
Det er nok en god kombinasjon av luft og forstoppelse ja. Utrolig ubehagelig. Har vært sånn i tre timer nå, men går gradvis bedre. Klarer å sitte noenlunde normalt på en stol [emoji12]
Hei! Jeg har hatt mye problemer med fordøyelsen i graviditeten hittil. Har kommet ca. like langt som deg. Fra 8 dpo til 18 dpo slet jeg med grusomme magekramper (type fosterstilling og kaldsvetting) og jeg var helt overbevist om at noe var alvorlig gærent. Etterhvert begynte jeg imidlertid å se mønsteret med smerter og manglende dobesøk og når jeg fikk svaret på første progesteronprøven min falt liksom alt på plass :P Det er progesteronet som gir oss fordøyelsesplager og mitt er skyhøyt. Etterhvert bedret krampene seg og har ikke hatt noen på en stund nå. Håper krampene dine gir seg snart :)

Hei! Jeg har hatt mye problemer med fordøyelsen i graviditeten hittil. Har kommet ca. like langt som deg. Fra 8 dpo til 18 dpo slet jeg med grusomme magekramper (type fosterstilling og kaldsvetting) og jeg var helt overbevist om at noe var alvorlig gærent. Etterhvert begynte jeg imidlertid å se mønsteret med smerter og manglende dobesøk og når jeg fikk svaret på første progesteronprøven min falt liksom alt på plass :P Det er progesteronet som gir oss fordøyelsesplager og mitt er skyhøyt. Etterhvert bedret krampene seg og har ikke hatt noen på en stund nå. Håper krampene dine gir seg snart :)

Hmm, det må jeg ta opp med legen neste gang [emoji846]

Sniker fra juni.
Jeg var så plaget med magesmerter i begynnelsen av svangerskapet, nesten sånn at jeg ikke klarte å stå på beina til tider, var luftsmerter.
Min redning var samarin og minifom tabletter.
Samarin er pulver som løses i vann og hjelper med en gang, minifom tablettene tok jeg morgen og kveld og de hjalp litt utover hele dagen :-) anbefaler deg å prøve, tror ikke jeg hadde overlevd alle disse månende uten:-P hehe

Sniker fra juni.
Jeg var så plaget med magesmerter i begynnelsen av svangerskapet, nesten sånn at jeg ikke klarte å stå på beina til tider, var luftsmerter.
Min redning var samarin og minifom tabletter.
Samarin er pulver som løses i vann og hjelper med en gang, minifom tablettene tok jeg morgen og kveld og de hjalp litt utover hele dagen :-) anbefaler deg å prøve, tror ikke jeg hadde overlevd alle disse månende uten:-P hehe

Takk for tips [emoji846]

Må le litt :excited001er nøyaktig like langt som deg, og da jeg skulle handle på rema etter jobb i dag måtte jeg bare skynde meg avgårde med guttungen på slep med DEN mageknipen, trudde jeg skulle daue... måtte bare på do :laughing021 gjorde susen det! Håper du er bedre nå :Heartred

Må le litt :excited001er nøyaktig like langt som deg, og da jeg skulle handle på rema etter jobb i dag måtte jeg bare skynde meg avgårde med guttungen på slep med DEN mageknipen, trudde jeg skulle daue... måtte bare på do :laughing021 gjorde susen det! Håper du er bedre nå :Heartred

Takk, men smertene er der fortsatt [emoji17]

Nå har blødningene som har vært på papiret siden onsdag økt litt [emoji17]

Takk, men smertene er der fortsatt [emoji17]

Nå har blødningene som har vært på papiret siden onsdag økt litt [emoji17]
Uff nei det var ikke kjekt å høre :Heartred håper det går bra, skal krysse alt jeg kan for deg :Heartred

Back
Topp