Vanntrening for gravide

KK88

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Var på min første vanntreningstime for gravide i dag. Så fornøyd. :happy:
Tror at dette kan være svært forebyggende for meg.
Jeg er "bare" 9+5 men har begynnt allerede da jeg ikke kan bruke medisiner som jeg bruker til vanlig pga svangerskap. Og har derfor mye vondt.
Opplevde dette som svært smertelindrene. Men også som forebyggende for bekkenplager.

Andre som har begynnt/ prøvd dette før?
Erfaringer?

Jeg skal begynne på vanntrening for gravide i uke 12 ca :) Hvor går du?

Gikk på vanntrening 2 ganger i uken sist svangerskap pga bekkenløsning. Fungerte helt supert og var veldig fornøyd :)

Jeg skal også begynne, litt venteliste så usikker på når jeg får begynt.

Lurer også på om jeg skal begynne, men synes det var ganske dyrt 1400 kr for 6 ganger. Hva betaler dere ?

Jeg skal begynne på vanntrening for gravide i uke 12 ca :) Hvor går du?

Gikk på vanntrening 2 ganger i uken sist svangerskap pga bekkenløsning. Fungerte helt supert og var veldig fornøyd :)
Jeg går på Saniteten i stavanger :)

Jeg betalte 1820kr frem til påske. Tror det skal være ca 10 ganger om jeg ikke bommer totalt. Synest å minne hun slo inn180kr X noe på kalkulatoren sin.
går som sagt i stavanger. Jeg synest også dette er mye penger, men jeg prioriterer dette da jeg anntar jeg får det ulevelig frem til august uten dette. H

Jeg betalte 1820kr frem til påske. Tror det skal være ca 10 ganger om jeg ikke bommer totalt. Synest å minne hun slo inn180kr X noe på kalkulatoren sin.
går som sagt i stavanger. Jeg synest også dette er mye penger, men jeg prioriterer dette da jeg anntar jeg får det ulevelig frem til august uten dette. H
Blir 233 kr per gang for min del. Kommer nok til å melde meg på jeg også, men må si jeg reagerte på prisen. Dyrere enn treningssenter jo :o

Ja veldig dyrt. Synest det skulle ha vært noe ordning på å få igjen litt penger for så nt. Men slik er det desverre ikke
Krysser ialefall fingrene for deg om at du har effekt av treningen. :)

Back
Topp