VANNSYSTER

x1xiza

Glad i forumet
noken som har kjennskap til det? eg har det, og gyn. seier det ofte tar litt tid å bli gravid då, men at det skal gå bra..gjekk hull på den eine for nokre dager sida, derav kvalmen, utflod, smertene og utsatt mens..[:'(] det er visst veldig vanlig med sånne vannsyster, noken som har vert plaget med det, og alikevel ikkje brukt så lang tid på å bli gravid?
Eg har også ein hypofysetumor, 2 år sida sist kontroll, og legene meiner den ligg rolig, og ikkje skaper noke problemer, skal til kontroll innen året er slutt. så krysser fingrene for at den ligg like rolig..[:)]

Hei du.
Jeg har hatt vanncyster på eggstokkene. Det er riktignok ca noen år siden, men de var ikke gode når de sprakk. Jeg trodde ikke jeg skulle bli gravid, men i mai 03 kom det en liten gutt til verden.
Hørte også at det kunne bli vansker med graviditet, men jeg er snart 20 uker på vei med nr to så for min del har det ikke hatt stor betydning.
Håper det ordner seg for deg. Lykke til videre. Klem

ååå tusen takk! det var oppmuntrende[:)] [:D] hehe, får berre krysse fingrene videre her[:)] lykke til med nr 2 [:D]

Back
Topp