Vannsyster på eggstokken..

x1xiza

Glad i forumet
noken som har kjennskap til det? eg har det, og gyn. seier det ofte tar litt tid å bli gravid då, men at det skal gå bra..gjekk hull på den eine for nokre dager sida, derav kvalmen, utflod, smertene og utsatt mens.. det er visst veldig vanlig med sånne vannsyster, noken som har vert plaget med det, og alikevel ikkje brukt så lang tid på å bli gravid?
Eg har også ein hypofysetumor, 2 år sida sist kontroll, og legene meiner den ligg rolig, og ikkje skaper noke problemer, skal til kontroll innen året er slutt. så krysser fingrene for at den ligg like rolig..
 
Takk for det[:)] Berre det for all del ikkje blir sånn at folk blir stresset og tenker at det kan det vera, men det er viktig å finne ut av det..vannsyster og hypofysesvulster er vanlig faktisk, må legge til at min svulst er godartet, men hypofysen ( som dere sikkert veit men) den styrer nesten alt ang. hormonene..og sjølv om den er godartet så kan den gje forstyrrelser, desverre[:'(] Men husk at alle som prøver, og har hatt innvendig ultralyd i seinere tid ( dei vokser fort) veit jo om dei har vannsyster, det vises der.
lykke til alle sammen[:)]
 
Hei

Jeg hadde en slik cyste på eggstokken da jeg var 18, legen sa at det ikke var uvanlig å ha dem i den alderen. Han sa at det var bra å gå på p-piller, fordi da slapp man å få disse cystene av en eller annen grunn (sikkert noe med hormonene). Jeg ble gravid 1 mnd etter jeg hadde vært på ultralyd og sett på cysten. Jeg prøvde ikke å bli gravid, men ble det. Så det er ikke umulig ihvertfall. Min cyste var ikke så stor, og han mente at den ville forsvinne av seg selv. Jeg gikk til legen fordi jeg hadde blødd i nesten 1 mnd, var oppblåst i magen, og litt smerter i underlivet. Kunne nesten minne om graviditetssymptomer, utenom blødninga da. Legen jeg var hos trudde først det var graviditet utenfor livmoren, men på ultralyd fant de altså at det var en slik væskefyllt cyste. [&:]
 
takk for info[:)] eg har mykje smerter..og fekk mensen for 2 dager sida, men den er "rar" , blør litt og så stopper det heilt opp, og er vondt, oppblåst i magen ja..og så blør det litt når eg går på do ..gyn. sa eg hadde mangen små "blemmer" vannsyster på eggstokken..og at den vart litt trang..men ingeting som sku gjerast med det[&:] dette må vera første gang eg sku ønske at eg bynnte å blø masse, for det kjennes ut som noke stopper det, og vil jo ha det ut!!, så eg slepp og blø litt i mangen mangen dager[:@]
 
Back
Topp