Vannskrekk? :p

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Noen av babyene som har fått vannskrekk? Her hyyyyler ho så fort ho skjønner at ho skal i dusjen. Har prøvd i balje, og i vasken tilogmed men ho hyler like ille. Høres ut som vi torturerer ho. :eek::rolleyes:
 
Så fort han hører dusjen skjelver han helt vilt... Griner og er virkelig helt hysterisk... Går fint å bade i balje og ute, men ikke så lenge han kan høre dusjen...
 
Her var han livredd dusjen før, hylte skikkelig. Hjalp å ta han med i dusjen , nå kommer han fykende med en gang dusjen går på og kryper inn. Elsker å bade, vaske hender i springen , vann generelt. Det kan være en periode hun er redd ? Ikke vært før ?
 
Her var han livredd dusjen før, hylte skikkelig. Hjalp å ta han med i dusjen , nå kommer han fykende med en gang dusjen går på og kryper inn. Elsker å bade, vaske hender i springen , vann generelt. Det kan være en periode hun er redd ? Ikke vært før ?

Ikke vært redd før nei. Men ny dusj her, og d var etter at vi kom hit at ho ble febrilsk. Vi dusjer alltid med henne, sånn at hun har oss der men hun hyler like mye. Før elsket hun dusj og bad, spesielt om hun fikk sitte aleine med søstra. Håper d bare er en periode, må være trasig for ho!
 
Ikke vært redd før nei. Men ny dusj her, og d var etter at vi kom hit at ho ble febrilsk. Vi dusjer alltid med henne, sånn at hun har oss der men hun hyler like mye. Før elsket hun dusj og bad, spesielt om hun fikk sitte aleine med søstra. Håper d bare er en periode, må være trasig for ho!
Ja, ikke noe kjekt når en ser de rett og slett er redde. Tipper det går over , siden hun har likt det før :) hvis en holder henne mens den andre dusjer ? Bare en ide jeg fikk.
 
Ja, ikke noe kjekt når en ser de rett og slett er redde. Tipper det går over , siden hun har likt det før :) hvis en holder henne mens den andre dusjer ? Bare en ide jeg fikk.
Tenker du på at han skal se på at feks jeg dusjer? Det går greit en stund, men så klikker ho. :/
 
Blitt redd vann i ansiktet nå.. men vil dusje! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Min elsker vann og bading. Han sitter utenfor dusjen når jeg dusjer. Tok han med inn og satt han på gulvet på en håndkle og han var strålende fornøyd. Vi har ganske stor dusj så han får ikke vannet rett på seg.
 
Har ikke prøvd å dusje henne,men bading er stas.
Storebror er redd for dusjen,men det går bedre for hver gang.
Panikk for å få vann i øynene.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp