Vannproblem

Silje1982

Forumet er livet
Ja, problemet er at jeg er veldig mye kvalm og faktisk ikke syns det er godt med vann. Veldig plagsomt siden det er det vi bør drikke. Jeg drikker vann, men det blir litt iste og inniblant brus også. Så da lurer jeg på hva dere drikker? Og har dere noen forslag til hva jeg kan drikke som ikke er så usunt?

Jeg drikker vann med sitron i, jeg har noen skiver med sitron i en mugge.. vannet blir veldig friskt og godt av det [:D] Du kan gjøre det samme med mye forskjellig, appelsin fungerer bra, jordbær er godt, agurk blir kjeeempe friskt (kutt de da på langs) [:)] Lykke til.

ORIGINAL: prøverpånummer3

Takk for tips[:)] Det var jo kjempe lurt[:)] At jeg ikke har tenkt på det[:)]

Ja, det er kjempe lurt [:)] jeg drikker stort sett bare vann og har alltid gjort det, men det blir mye bedre med noe som setter litt smak [:D] Håper du får i det litt [:D]

Eg klarer heller ikkje å drikke vatn når eg er skikkelig kvalm, så når det stod på som verst så drakk eg olden boble med eplesmak. Syntes at med smak og kullsyre så var det mye lettere å drikke. Og det er jo mye bedre enn å drikke brus med kullsyre [:)]

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Jeg drikker vann med sitron i, jeg har noen skiver med sitron i en mugge.. vannet blir veldig friskt og godt av det [:D] Du kan gjøre det samme med mye forskjellig, appelsin fungerer bra, jordbær er godt, agurk blir kjeeempe friskt (kutt de da på langs) [:)] Lykke til.

*snufs*[:(] tåler ikke sitron/apelsin

ORIGINAL: turteldue

Off [:(] Det er snufs ja.. Men går fiiint ann å bruke andre ting.. jordbær, eple, agurk [:)]

ORIGINAL: turteldue

Off [:(] Det er snufs ja.. Men går fiiint ann å bruke andre ting.. jordbær, eple, agurk [:)]

må nok vente til i morgen for å prøve det ut i og med at jeg ikke har noe sånt i hus...

Takk for tips[:)] Det var jo kjempe lurt[:)] At jeg ikke har tenkt på det[:)]

Ja, det er kjempe lurt [:)] jeg drikker stort sett bare vann og har alltid gjort det, men det blir mye bedre med noe som setter litt smak [:D] Håper du får i det litt [:D]

Ja, det er ikke mye som skal til så i morgen skal jeg til butikken og handle inn sitron og litt forskjellig slik at vannet smaker bedre[:)] Det er jo bare så lurt[:)] Vet du noe om vann med smak i som de selger i butikken? Er den tilsatt for mye kunstige stoffer?

jeg synes at de er litt kraftige...
så jeg ville ha vannet de litt ut..

ORIGINAL: Sunshine*

Eg klarer heller ikkje å drikke vatn når eg er skikkelig kvalm, så når det stod på som verst så drakk eg olden boble med eplesmak. Syntes at med smak og kullsyre så var det mye lettere å drikke. Og det er jo mye bedre enn å drikke brus med kullsyre [:)]

Men smaker ikke det som farris eller lignende?[8D] Jeg er ikke så glad i det egentlig[8D] Men hvis det er noen slike du kan anbefale som vi kan like så er jeg villig til å prøve[:)]

Når jeg tenker meg om har vi nektarin og kiwi hjemme[:)] Da skal jeg prøve å ha det i vannet i morgen[:)]

Når jeg tenker meg om har vi nektarin og kiwi hjemme[:)] Da skal jeg prøve å ha det i vannet i morgen[:)]

Nektarin og kiwi er nok kjempe godt [:D] Husk at kiwien kan "smuldre" litt etter hvert når den ligger i vann.. Hvis du er var for sånne ting da [8D] Jeg trives DÅRLIG med ubåter i drikken [8D]

Nektarin og kiwi er nok kjempe godt [:D] Husk at kiwien kan "smuldre" litt etter hvert når den ligger i vann.. Hvis du er var for sånne ting da [8D] Jeg trives DÅRLIG med ubåter i drikken [8D]

Hehe... det er sant[:D] Jeg får bare la den ligge lenge nok til å lage god smak i vannet og så spise den opp[:)] Nå gleder jeg meg til å drikke vann i morgen[:)] Du har jammen meg vært god inspirasjon her inne i kveld[:)] Har rett og slett ikke kommet på det[:)]

Hehe... det er sant[:D] Jeg får bare la den ligge lenge nok til å lage god smak i vannet og så spise den opp[:)] Nå gleder jeg meg til å drikke vann i morgen[:)] Du har jammen meg vært god inspirasjon her inne i kveld[:)] Har rett og slett ikke kommet på det[:)]

Det var hyggelig å høre [:)] Veldig hyggelig om det gjør at du får i deg mer vann! [:)]

Men smaker ikke det som farris eller lignende?[8D] Jeg er ikke så glad i det egentlig[8D] Men hvis det er noen slike du kan anbefale som vi kan like så er jeg villig til å prøve[:)]

Eg hater farris [8D] syns den smaker fryktelig salt, men olden sin smakte bare eple egentlig, så var positivt overrasket. Ellers så smaker imsdal sitt vatn med pæresmak veldig godt, men det er uten kullsyre. Men det er selvfølgelig hver sin smak [;)]

jeg drikker til vanlig pepsimax, men stoppa helt med det når jeg ble gravid, unner meg bare en svelg en sjelden gang av sambo [:D] så da gikk jeg over til vann, melk, juice, litt saft innimellom, blir så lei vann. Så unner jeg meg litt brus på helga

Eg hater farris [8D] syns den smaker fryktelig salt, men olden sin smakte bare eple egentlig, så var positivt overrasket. Ellers så smaker imsdal sitt vatn med pæresmak veldig godt, men det er uten kullsyre. Men det er selvfølgelig hver sin smak [;)]

Ja, det var det jeg lurte på om det var sunt og drikke vann med smaker eller om de innholder mye kunstig dritt[:)] Men ja, nå gleder jeg meg til å drikke masse vann[:)] Begynner i dag[:)] Kanskje litt senere i dag siden jeg spiser baguette og drikker juice nå[8D]

Jeg fyller vann i en litt "myk" flaske, legger den i fryseren i ca en halvtime. Da er vannet fryst i "kantene". Jeg klemmer på flaska slik at isen sprekker, og jeg har deeeeilig isvann til å kose meg med! ;)

Back
Topp