vannnnnnnnnnnnn

sessi

Flørter med forumet
har så mye vann i kroppen..... [:@][:@][:@][:@][:@]
våkner om natten av smerter i fingrene på grunn av mye vann... [:@][:@][:@][:@][:@][:@] Noen som har noen gode råd for hva som hjelper?????????????????

Har ett råd, og det vet jeg virker: FÅ UT BABYEN!![:D]

HAr mye væske i kroppen nå, men fingra er fine på dagen. Om natta er det sånn som du sier; våkner av at de er stokk stive og ømme[&:] Men men, sånn er det bare tenker jeg, går over innen tre uker for min del da[:D]

Vann ja[:@][:@][:@]
E så stiv i både fingrer og tår, nesen e stor oh har bare verk i hele kroppen[:o][:o][:o]. Frykter før at kroppen min snart sprekker, klarer ikke holde alt på plass lenger...Ikke sover æ og ikke klarer æ slappe no særlig av, tenker d at min fødsel blir utsatt leeeeeeeeenge grunnet utslitthet!!![&o][&o][&o]

Massasje hjelper litt på blodomløpet. Skal hjelpe å gå litt rundt også. Er bla.a. fordi man er i ro det blir stivere om natten. Vann i kroppen er UBEHAGELIG. Vet akkurat hvordan dere har det.

jeg og har begynt å få vann i kroppen.måtte ta av meg ringene i dag og huden føles litt rar.blitt litt stiv i leddene også.men jeg er jo i grunn heldi som ikke har fått noe før nå.... håper det forsvinner fort etter fødselen..[:)]

jeg drikker maaassse vann.går jo rundt og er kjempetørst døgnet rundt.syns det kommer lite ut igjen da men....[&:]

he,he... akkurat sånn har jeg det også.... Hvor blir vannet av..... !!! [:D]

Back
Topp