VANNMELON!!!

helen79

Forumet er livet
Namnamanam. Men spiser dere frøene?

Åh.....det er godt[8D]......*nam-nam*...........Hvis vannmelonen er sånn knallgod har jeg ikke tid til å plukke frø..(hehe) For da går alt ned på høykant[:D]

har dilla på det!! kasta frøene før, men nå spiser jeg de også.. har ikke tålmodighet til å pirke de ut! hehe[:D]

ikke alltid jeg gidder å pille de ut, men melonen smaker nok best uten steiner ja[:)]
ååå fikk lyst på vannmelon nå

ORIGINAL: Rosapute

jeg kjøper vannmelon uten frø jeg[:)] Det er farlig å spise frøene for da kan det vokse vannmelon tre i magen[:D]

hehe[:D]

Derfor mannen min har stor mage, da. Tihi.

jeg kjøper vannmelon uten frø jeg[:)] Det er farlig å spise frøene for da kan det vokse vannmelon tre i magen[:D]

Og meg, hjelp.

ORIGINAL: helen79

Derfor mannen min har stor mage, da. Tihi.

Oi, kanskje det er det som har skjedd hos meg?[8|]

VANNMELON JA!!!Det er så utrolig godt!!!
Tar ikke bort frøene nei..-spiser den som den er [:D]

kjempe godt med vannmelon, spiser frøene jeg og.

Nei... [:'(] Men melon er godt da!!!! yammi!! [:D]

JEG SPISER ALT!! AAAALT PÅ MELONEN!!!! MELOOOOOON!!!! MEEEELOOOOOON!!! NAMANAMANAMANAMANAMANNAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *FRÅTSER I VILL GALSKAP*

vannmelonen nå har jo bare hvite steiner, så de spiser jeg uten problemer. Når steinene blir svarte spytter jeg vel ut mesteparten...

Pirker ut steinene ja!!! Men melon er nam!! [:D]

Pirker ut steinene på druer også jeg...[&:][:)]

Lærte noe nytt her om dagen med vannmelon! Strø sukker på!! Kjempegodt! namnam!!![:)][:)]

Prøve det etterpå da. Takk.

Back
Topp